www.neformat.com.ua


Новости Статьи Рецензии Ивенты Форум Facebook Telegram Twitter YouTube Instagram Mixcloud SoundCloud
Переключить в мобильный режим
Вернуться   Форум www.neformat.com.ua > Music > Other > Classical

Classical Список групп раздела | классическая музыка от средневековья до современности

Метки: classical
Ответ
Опции темы Поиск в этой теме
Непрочитано 12.06.2012, 02:37   #1
ars longa, vita brevis
+/- Информация
Репутация: 558
Великобритания (Англия, Уэльс, Шотландия, Северная Ирландия) Gavin Bryars / Гэвин Брайерс

Gavin Bryars
*16.I.1943

Цитата:
Гевін Брайерс народився в невеликому йоркширському містечку Гуль, Англія, в 1943 році. Першою музичною любов'ю Брайерсa був джаз. Починаючи з 1963 року, коли він став студентом філософського факультету Університету Шеффілда, Брайерс грав на бас-гітарі з фрі-джазовим гітаристом Дереком Бейлі та барабанщиком Тоні Окслі в імпровізаційному тріо Joseph Holbrooke (єдиний записаний 11-хвилинний уривок із репетиції 1965 року був виданий на CD в 1999 році). Joseph Holbrooke розпалися в 1966 році, коли Бейлі та Окслі переїхали до Лондону, щоб сформувати Spontaneous Music Ensemble. Тоді ж Брайерс відходить від імпровізаційної музики.

Після навчання в США під керівництвом Джона Кейджа, чиї теорії вплинули на значну частину ранніх робіт Брайерса, він повертається до Англії в 1969 році й стає викладачем у Портсмутському коледжі мистецтв. Під час навчання з відомими композиторами Корнеліусом Кардю та Джоном Уайтом Брайерс пише оригінальний ескіз "Загибелі Титаніка" ("The Sinking of the Titanic") як супровід до студентської виставки мистецтв. Спочатку Брайерс уявляв собі твір як музичний еквівалент концептуального мистецтва й не мав наміру його виконувати. Лише в 1972 році він написав першу партитуру для виконання "Загибелі Титаніка", після чого вносив до неї зміни в 1975, 1990 і 1994 році.

Свій другий великий твір під назвою "Кров Ісуса Христа ніколи не підводила мене" ("Jesus' Blood Never Failed Me Yet") Брайерс написав в 1971 році. Подібно до "Загибелі Титаніка", в основі "Крові Ісуса" лежить церковний мотив, що повільно змінюється, проте даний твір, заснований на магнітофонному записі співу лондонського вуличного бурлаки, є адитивним і поступово наближається до потужної оркестрової кульмінації.

Не дивлячись на те, що Брайерс написав в Портсмуті свої перші великі твори, мабуть найтривалішим та найважливішим його проектом того часу в цьому місті стала заснована ним легендарна Portsmouth Sinfonia. Portsmouth Sinfonia була оркестровою спільнотою, до якої міг приєднатися кожен, незалежно від своєї музичної майстерності. Поєднання віртуозів і людей, які ніколи раніше не тримали в руках інструмент, виходило дивовижним захоплюючим , у чому можна переконатись, послухавши два альбоми проекту: "The Portsmouth Sinfonia Plays the Popular Classics" (1973) та "Hallelujah!: Live at the Royal Albert Hall" (1975).

Брайан Іно був членом Portsmouth Sinfonia з 1970 по 1974 рік, й саме завдяки цьому знайомству, Брайерс став першим артистом, який підписав контракт із лейблом Іно Obscure, першим релізом якого став оригінальній запис "Загибелі Титаніка" та "Крові Ісуса" в 1975 році. Брайерс з'являється і на другому релізі лейблу "Ensemble Pieces" зі своїм твором "1, 2, 1-2-3-4", поряд із п'єсами Джона Адамса і Крістофера Хоббса. Наступного року п'єса Брайерса "Білка та міст Рікетті-Ракетті" ("The Squirrel and the Ricketty-Racketty Bridge") для восьми гітар для виконання чотирма гітаристами, була зіграна Брайерсом, Іно, Бейлі, і Фредом Фрітом та з'явилася на компіляції Obscure "Machine Pieces".

У 1977 році Брайерс співпрацював із лібретистом Фредом Ортоном над оперою "Ірма" ("Irma"), яка була поставлена Томом Філліпсом і видана на Obscure у виконанні оркестру під керівництвом Брайерса. Із натхненням Брайерс почав писати свою першу сольну оперу "Медея" ("Medea"), яку у 1984 році поставив Роберт Вілсон в Парижі і Ліоні. Друга опера Брайерса "Експеримент доктора Окса" ("Doctor Ox's Experiment"), заснована на розповіді Жуля Верна, презентувалася канадським режисером Атомом Егояном у Лондоні в 1998 році.

У 1981 році почалася більш ніж десятилітня співпраця Брайерса з бельгійським арт-поп лейблом Les Disques du Crepuscule, який випустив альбом його камерної музики "Hommages". У 1986 році симфонічна поема "Три віденські танцівниці" ("Three Viennese Dancers") вийшла на відомому лейблі ECM. Лейбл Crepuscule видав перероблену версію "Загибелі Титаніка" в 1990 році та пізніше "Після Реквієму" ("After the Requiem") в 1991 році. Брайерс переписав і "Загибель Титаніка" і "Кров Ісуса" (на новому записі прийняв участь Том Вейтс) для Point Music в 1993 і 1994 роках. Реміксовий проект Aphex Twin "Raise the Titanic", вийшов у Японії в 1995 році. У проміжку між цими проектами, Брайерс видав еклектичний альбом "Vita Nova" із чотирма новими творами, які були виконані чотирма різними ансамблями.

Альбом у співпраці з відомим квартетом Баланеску "The Last Days" вийшов в 1995 році. Колекція нових робіт, до складу якої увійшло "Прощання з філософією" ("Farewell to Philosophy"), концерт для віолончелі з оркестром, написаний на замовлення Джуліана Ллойда Веббера, п'єса для ансамблю ударних інструментів Nexus і оркестрове соло для джазової бас-легенди Чарлі Хейдена, з’явилися наступного року. Возз'єднання зі своєю групою камерної музики Gavin Bryars Ensemble було ознаменоване релізом "A Man in a Room, Gambling" в 1997 році, через рік вийшов також оркестровий твір "Кедменський реквієм" ("Cadman Requiem"). Певним підсумком продуктивного періоду кар'єри Брайерса стала однойменна колекція різних його робіт, що з’явилася в 1998 році. За нею послідувало перевидання на CD першого альбому Брайерса й архівної плівки Joseph Holbrooke. У 2000 році вийшов концерт 1998-го року відновлених Joseph Holbrooke, а також саундтрек Брайерса до "Biped", танцювальної постановки Мерса Каннінгема. Протягом цього періоду Брайерс також працює над своєю третьою оперою та над "G. Amjad", спільною роботою з Девідом Ленгом для канадської трупи La La La Human Steps, яка вийшла наприкінці 2008 року. У лютому 2010 року відбулась прем'єра його концерту для фортепіано "Солвейський канал" ("The Solway Canal"), написаного на замовлення Борлетті-Бітоні Траст та голландського радіо. У цьому ж році вийшли три нові альбоми: "I Send You This Cadmium Red" для ансамблю; "I Have Heard It Said That a Spirit Enters", збірка пісень та інструментальних робіт, виконаних оркестром радіо CBC; а також "Live at Punkt" Gavin Bryars Ensemble із Арве Хенріксеном на трубі.

За матеріалами AMG AllMusic Guide. Переклав Тарас Drop.



Дискографія:

Machine Music (1978)

@ mediafire, MP3 320 kbps 101 Mb
cover01.jpg
John White "Autumn Countdown Machine"
John White "Son of Gothic Chord"
John White "Jew's Harp Machine"
John White "Drinking and Hooting Machine"
The Squirrel and the Ricketty Racketty Bridge (1971), for 8 guitars

Скачати
[свернуть]

Three Viennese Dancers (1986)

@ mediafire, MP3 320 kbps 110 Mb
cover02.jpg
Prologue (1986)
String Quartet No. 1 ("Between The National And The Bristol") (1985)
First Viennese Dance ("M. H.") (1985-86)
Epilogue (1986)

Скачати
[свернуть]

After the Requiem (1991)

@ mediafire, MP3 320 kbps 154 Mb
cover03.jpg
After the Requiem (1990), for solo electric guitar, 2 violas, cello
The Old Tower of Löbenicht (1987), for piano (+ horn), bass clarinet, violin (or viola), cello, bass, electric guitar, 2 percussion
Alaric I or II (1989), for saxophone quartet
Allegrasco (1983), for soprano saxophone or clarinet and piano

Скачати
[свернуть]

Jesus' Blood Never Failed Me Yet (1993)

@ mediafire, MP3 320 kbps 175 Mb
cover04.jpg
Jesus' Blood Never Failed Me Yet (1971), for pre-recorded tape and ensemble
Скачати
[свернуть]

The Sinking of the Titanic (1994)

@ mediafire, MP3 320 kbps 142 Mb
cover05.jpg
The Sinking of the Titanic (1969-), instrumentation indeterminate (possible materials include stereo tapes, string ensemble, percussion, low brass, brass quartet, bass clarinet, cassette tapes of speech, keyboard, 35 mm slides, visible sound effects, music box)
Скачати
[свернуть]

Vita Nova (1994)

@ mediafire, MP3 320 kbps 130 Mb
cover06.jpg
Incipit Vita Nova (1989), for solo alto, violin, viola, cello
Glorious Hill (1988), for 4 voices (alto, 2 tenors, baritone)
Four Elements (1990), for alto saxophone, bass clarinet, flugelhorn, horn, trombone, piano, electric keyboard, bass, taped voice (or male alto), 2 percussion
Sub Rosa (1986), for clarinet, recorder, vibes, violin, piano, bass

Скачати
[свернуть]

The Sinking of the Titanic / Jesus Blood Never Failed Me Yet (1998)

@ mediafire, MP3 320 kbps 120 Mb
cover07.jpg
The Sinking of the Titanic (1969-), instrumentation indeterminate (possible materials include stereo tapes, string ensemble, percussion, low brass, brass quartet, bass clarinet, cassette tapes of speech, keyboard, 35 mm slides, visible sound effects, music box).
Jesus' Blood Never Failed Me Yet (1971), for pre-recorded tape and ensemble

Скачати
[свернуть]

Biped (2001)

@ mediafire, MP3 320 kbps 106 Mb
cover08.jpg
Biped (1999), for violin, cello, electric guitar, double bass, electric keyboard, pre-recorded tape
Скачати
[свернуть]

A Portrait (2003) [2CD]

@ mediafire, MP3 320 kbps 178+169 Mb
cover09.jpg
Cello Concerto (Farewell to Philosophy) (1995)
One Last Bar, Then Joe Can Sing (1994), for 5 percussion instruments
Les Fiançailles (1983/1996), for 2 pianos ( 4 or 8 hands), string quintet, optional 2 vibes and sizzle cymbal
Jesus' Blood Never Failed Me Yet (1975/1993) - Single, for pre-recorded tape and ensemble

Скачати [CD1]

The Green Ray (1991), for solo soprano saxophone and orchestra
Adnan Songbook (1996), for soprano voice, bass clarinet (and clarinet), electric guitar (and acoustic guitar), 2 violas, cello, bass
The Sinking of the Titanic (1969): Titanic Lament (radio edit)
The North Shore (1994), for solo viola, harp (or piano), strings, percussion
Jesus' Blood Never Failed Me Yet (1975/1993) - Single remix, for pre-recorded tape, voice and ensemble

Скачати [CD2]
[свернуть]

Lockerbie Memorial Concert (2003)

@ mediafire, MP3 320 kbps 180 Mb
cover10.jpg
In Hydraulis / Antoine Busnois
Incipit Vita Nova (1989), for solo alto, violin, viola, cello
6-part In Nomine (1680) / Henry Purcell
In Nomine (After Purcell) (1997), for string orchestra
Salve Regina / Diversi Diversa orant / Nicolas Gombert
From First Book of Madrigals (1998-2000), for 3, 4 and 5 voices
6-part Pavane in F / John Jenkins
Cadman Requiem (1989/97), for 4 voices & viol consort

Скачати
[свернуть]

Oi Me Lasso (2005)

@ mediafire, MP3 320 kbps 128 Mb
cover11.jpg
Laude Cortonese (2002-), for soprano(s), tenor, viola, cello, bass
Скачати
[свернуть]

On Photography (2005)

@ mediafire, MP3 320 kbps 126 Mb
cover12.jpg
And so ended Kant's travelling in this world (1997), for unaccompanied voices
Three poems of Cecco Angiolieri (1997), for chorus
"Da ispravitsja molitva moja" (1936) / Arturs Maskats
On Photography (1983), for chorus, harmonium, piano

Скачати
[свернуть]

Amjad (2008)

@ mediafire, MP3 320 kbps 184 Mb
cover13.jpg
Amjad (2007), for 2 violas, cello, piano
Скачати
[свернуть]

Hommages (2008)

@ mediafire, MP3 320 kbps 141 Mb
cover14.jpg
My First Homage (1978), for 2 pianos
The English Mail-Coach (1980), for 2 vibes, 6 roto-toms (4 players)
The Vespertine Park (1980), for 1 or 2 pianos, 2 vibes or 1 vibes and 1 marimba or bass marimba/bells, optional steel drums/sizzle cymbal, optional bass clarinet
Hi-Tremolo (1980), for vibes, marimba (or vibes), 2 pianos
Danse Dieppoise (1978), for horn, tuba, piano, vibes
Out of Zaleski's Gazebo (1977-78), for two pianos

Скачати
[свернуть]

Silva Caledonia (2009)

@ mediafire, MP3 320 kbps 148 Mb
cover15.jpg
Double Bass Concerto "Farewell to St. Petersburg" (2002)
Memento (2007), for male chorus
Silva Caledonia (2006), for male chorus
O Oriens / Toivo Tulev
The Summons (2007), for male chorus
Ian in the Broch (2007), for baritone, male chorus, solo double bass & strings

Скачати
[свернуть]

Piano Concerto (The Solway Canal) (2011)

@ mediafire, MP3 320 kbps 121 Mb
cover16.jpg
After Handel's Vesper (1995), for harpsichord solo
Ramble on Cortona (2010), for for solo piano
Piano Concerto ("The Solway Canal") (2010)

Скачати
[свернуть]

Відео:

Jesus' Blood Never Failed Me Yet (1975/1993) (feat. Tom Waits)

[свернуть]

The Sinking Of The Titanic (1969)

[свернуть]

Cello Concerto "Farewell to Philosophy" (1995)

[свернуть]

One Last Bar, Then Joe Can Sing (1994)

[свернуть]

Four Elements (1990)

[свернуть]

Double Bass Concerto "Farewell to St. Petersburg" (2002) (excerpts)

[свернуть]

Видатний англійський мінімаліст, ще один класик цього напрямку. Його музиці притаманна особлива вишуканість, лаконічність, класична строгість форми, при цьому емоційно він, на мою думку, є чи не найбільш меланхолійним сучасним композитором. Просто таки море меланхолії, задумливого світлого смутку, ностальгії, і навіть найбільш бурхливі трагічні моменти звучать у нього дуже обережно, стримано, інколи трохи й загадково. Попереджаю, Брайарс вміло затягує у свої емоційні тенета і міцно тримає там, створюючи певний майже гіпнотичний, підвішений стан невагомості. Між іншим, хто зацікавиться цим композитором, раджу відвідати його сайт, на якому можна знайти багато інформації, цікавих фактів, історій створення про різні твори композитора.

До рекомендацій звичайно слід віднести найзнаменитіші твори "Jesus' Blood Never Failed Me Yet" та "The Sinking of the Titanic" - більш популярною вважається коротший оригінальний запис із двома творами на одному дискові. Від себе додав би, що гарним першим знайомством з творчістю Брайарса може бути і чудова збірка "A Portrait". Окремо виділив би диски "Vita Nova", "Silva Caledonia" (концерт для контрабасу), "Piano Concerto (The Solway Canal)". Справді, не дивлячись на різноманіття творів для різних інструментів, музика цього композитора запам"ятовується не ідеями, а перш за все своїм особливим настроєм, атмосферою, яку важко сплутати з будь-якою іншою.

Последний раз редактировалось Drop; 12.06.2012 в 06:23.
Drop вне форума   Ответить с цитированием
8 пользователя(ей) сказали спасибо:
batcat (12.06.2012), Guragena (01.04.2013), mavat (26.05.2016), Sun of a Beach (23.06.2012), valmakar (12.06.2012), Біджо (17.01.2015), Мій Хижак (12.06.2012), Эрис (12.06.2012)
Непрочитано 12.06.2012, 10:15   #2
Oh God He's taking Hipsterol !
+/- Информация
Репутация: 302
Re: Gavin Bryars

Хорошее описание,
Цитата:
звучать у нього дуже обережно, стримано
- вот так бы и я охарактеризовал его творчество .
В его пьесах есть моменты, которые звучат, как цитаты из Филипа Гласса. К его творчеству у меня сложилось достаточно спокойное отношение, например мне очень нравится магия The Sinking of the Titanic - не на что не похожая вещь, и не очень нравится общая энергетика пластинки After the Requiem. Но обязательно послушаю вещи, которые не слышал - Jesus' Blood Never Failed Me Yet, например
Мій Хижак вне форума   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали спасибо:
Drop (12.06.2012), Біджо (17.01.2015)
Ответ
Форум www.neformat.com.ua > Music > Other > Classical

Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Dance Gavin Dance Анкор Mainstream Metal 23 07.06.2015 11:07
Gavin Friday Каспар Хаузер Popular Music 2 03.04.2014 20:16

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.


   
 
Текущее время: 00:30. Часовой пояс GMT +3.
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Перевод: zCarot
НовостиСтатьиРецензии
ИвентыКонтактыФорум


Facebook Telegram Twitter YouTube Instagram Mixcloud SoundCloud

Designed by LaBIZz
Все материалы, размещенные на этом сайте, распространяются на условиях
Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 License.


© 2004-2024 Neformat Ukraine