|
Новости Статьи Рецензии Ивенты Форум | |||
|
Регистрация | Правила форума | Пользователи | Календарь | Новые релизы (RSS) | Новые темы | Поиск | Сообщения за день | Отметить все разделы прочитанными |
Dark Electronics Список групп раздела | industrial, post-industrial, noise |
Метки: electronic, noise, ua |
Опции темы | Поиск в этой теме |
17.03.2012, 02:12 | #1 | |
MCD
Репутация: 150
|
Edward Sol
Edward Sol Цитата:
Дискография: ~~~~~~Untitled Gold, CD-r 2006 Untitled Silver, CD-r 2007 Before They Come and Slit My Throat, 2007 Wrong Action, 2008 Sunburst Lux, 2009 (Split 7'' with Anla Courtis) iSOlier, CD-r mini 2010 My Nature Is My Best Teacher, tape 2011 Edward Sol & Alpha Crucis Excessive Weight Banned Production, 2012 Edward Sol How Can I Sleep With These Voices In My Head? Sangoplasmo, 2012 Edward Sol The Name of My Old Boat Was Southern Girl (CD-R, ~taqueOT, from split with Sindre Bjerga, 2011) [свернуть] Отсебятина: Исключительная внимательность к мельчайшим деталям, филигранная работа над текстурой, нити гармоний, вплетенные в облака шума. Но совершенство формы служит здесь лишь оболочкой для плотного переплетения энергий, в котором наивная эмоция и чистая сентиментальность вдруг оказываются петлей созерцания и трансценденции, знакомые ощущения повседневности выворачиваются наизнанку, дабы показаться наблюдающему в искрящейся наготе интуитивного озарения. Маниакальные коллажные зарисовки одержимости числом 23 – на дилогии Untitled Gold – Untitled Silver; альбом Wrong Action написан под впечатлением от Inland Empire Линча и конкретной музыки Пьера Анри; переходы от абразивных оболочек к обволакивающим дроунам на очень личном и многогранном альбоме My Nature Is My Best Teacher; пленочные петли, аналоговая техника и дыхание гейзеров - на сплите с Anla Courtis. А вообще, каждый релиз неоднозначен и тяжело поддается описанию с первых прослушиваний. Музыка для внимательного, требовательного слушателя Последний раз редактировалось Эрис; 23.08.2013 в 16:09. |
|
38 пользователя(ей) сказали спасибо: | A.R. (28.04.2012), archy boo (19.06.2012), Armadilloinmists (26.05.2013), artshell (20.04.2016), art_van (18.03.2012), batcat (19.03.2012), domestos (18.04.2012), Drop (17.03.2012), geardagum (23.08.2012), hruzt (04.03.2013), Josef K (19.04.2016), JUNKOID (17.12.2020), krtek (21.03.2015), lowhumgaz (28.05.2012), nevadjno (17.03.2013), nexsound (14.08.2012), nickmrakoff (17.06.2015), nmrakov (05.04.2018), O) (28.02.2016), osdadtiaca (28.03.2012), phooey (19.03.2012), pixel shadow (09.03.2015), pm34 (20.03.2012), Post_Cows (30.04.2012), qua_qua (02.12.2012), Ratko Shoevitch (15.08.2018), Roombo (15.04.2013), Satori (19.03.2012), scary_nickname (18.03.2012), seikazoku (11.10.2013), Tar_sik (26.09.2012), trdgrd (31.10.2012), Trickster (24.03.2013), woven (18.08.2012), Zert (26.09.2012), Доброжелатель (17.03.2012), Мій Хижак (21.03.2012), Юрец (05.01.2013) |
07.09.2012, 14:17 | #32 |
dirty free
Репутация: 37
|
Re: Edward Sol
ШУМ І ЗВУК ЕДУАРДА СОЛОМИКІНА.
(інтерв"ю для журналу Дніпро (№9/2012)) Edward Sol – латинське сценічне ім’я Едуарда Соломикіна, одного з найвідоміших експериментальних артистів України, композитора, саунд-продюсера та видавця. У цій рубриці ми розповідаємо про митців, кожен із яких «пише» твори, не користуючись словами. Способів донести історію до слухача насправді багато. Люди намагаються знайти спільну мову, що існує за межами слів. Адже, як казав Лао-Цзи, «Дао не можна пізнати, лише говорячи про Нього». Цього разу ми спілкуємося з людиною, яка розповідає історії за допомогою звуку. Навіть не скільки звуку, стільки шуму. Знайомтеся: київський композитор Едуард Соломикін. Усі знають про Вас як про музиканта, а хто Ви за професією? Я закінчив Київський інститут театру і кіно за фахом «звукорежисер кіно і телебачення». Робив я у дуже далекі часи (середина 90‑х) кілька звукових доріжок для кінофільмів, які для свого часу та рівня вважалися успішними роботами. Залюбки працював би у кіно і зараз, якщо мої навики там комусь потрібні. Років з десять або навіть більше я працював також на ТБ. Але якось дав собі слово не повертатися туди. За своїми моральними переконаннями я не вважаю за можливе отримувати гроші, допомагаючи своєю працею знищувати духовно-інтелектуальний потенціал нації за допомогою ТБ. Навіть вдома я не підключений до жодного ТБ каналу і вже не маю із цим нічого спільного. Також я декілька років працював на радіо та в представництві дуже крупної інтернаціональної музичної компанії. На сьогодні я не маю жодних професійних обов’язків, заробляю як вільний саунд-інженер або як графічний дизайнер. Я живу з родиною неподалік Києва, в селі. У моєму будинку я маю невеличку власну студію. У мене немає дорогого професійного обладнання, все якесь або стареньке, або саморобне. Але я стараюся, і ніби все працює, мені вистачає. Чи є для Вас різниця між музикою і шумом? Об’єктивно — немає ніякої. Звуки акустичних інструментів — це той же шум певної висоти та інтенсивності. В основі електронного синтезу також лежить шум. Музика — це доволі суб’єктивна категорія. Персонально для мене, якщо я в певному звуковому (шумовому) потоці відчуваю гармонію, красу — це музика. Природним шумам, звукам живої природи найчастіше властиві дуже глибока містична краса й цілком «музичні» характеристики. І наприклад — комерційний бездушний «музичний продукт» часто не має ані краси, ані цікавої ідеї і вважається «музикою» тільки за інерцією. Для мене особисто як для композитора музика — це універсальна металінгвістична система, яка спроможна здійснювати обмін духовним досвідом між людьми. Так само, як і мова, але на іншому, тоншому універсальному рівні. Крім того, не варто забувати, що існує такий специфічний термін, як «шумова музика». Їй приписують такі якості, як «хаотична», «де-гуманізована» та інше. Частково це правда, бо коли ми чуємо термін «музика», асоціації дають нам образ консерваторії, філармонії або естрадного шоу, або рок-концерту. Чи не так? Це нібито «музика людей» або «музика для людей». І ось «шумовий» композитор експериментує із записами пульсарів, інших космічних об’єктів, робить транспонування з-за меж слухового діапазону, і його композиції дійсно звучать дещо хаотично, дисонансно. Тож давайте через це позбавимо його честі називати його твір «музикою», бо ми не розуміємо природу хаосу. А я переконаний, що ми часто-густо невірно сприймаємо слова, ставимо собі «внутрішні бар’єри. Ніякого хаосу у Всесвіті немає, це ми не бачимо системи, не знаємо суті явищ, не розуміємо Великого замислу Творця. І все не зрозуміле нам, непідвласне, обзиваємо такими словами, як «хаос». Але ж усе, створене людьми, несе в собі характер людини, нашу волю, одвічну тягу «відкрити двері пізнання», стремління до пошуку. Тож, характеризуючи експериментальну музику в цілому, я б сказав «вільних форм», а не «хаотична»; «насичена», а не «дисонансна». Це така музика, що потребує вашої концентрації, уваги, фантазії, її не можна і не треба слухати «фоном». Для кого ви це робите? Моє захоплення музикою — це частина мого способу існування, форма інтелектуальної та духовної практики, це врешті-решт метод самоаналізу та самовдосконалення. Чесно кажучи, мені нецікаво робити музичний твір «для когось» або для того, щоб він комусь сподобався. У такий спосіб непогано робити звукове оформлення до кіно, але МОЯ музика — це моє СУТО ОСОБИСТЕ. Яке значення має для вас визнання аудиторії? Я не прагну визнання і не думаю про це. Якщо я працюю над альбомом або концертом, мені важливо, щоб слухачі не були розчарованими, щоб вони отримали за свої гроші якісний досвід, емоції, переживання. Але це підхід до якості кінцевого «продукту», про визнання тут не йдеться. За якими параметрами ви обираєте місце для виступу. Чи були випадки, коли ви відмовлялися від участі? Найчастіше я відмовляюся від сумнівних пропозицій щодо концертів. Я мав багато негативного досвіду, виступаючи в місцях з поганою енергетикою, хамським персоналом, публікою без уявлення про повагу, нікудишнім звуком тощо. Концерт сам по собі є для мене нетиповою стресовою ситуацією, і будь-яка деталь може зіпсувати всю концепцію, всю підготовчу роботу, весь настрій. Тому я виступаю лише декілька разів на рік. Інша справа, коли деякі радикальні шумові артисти отримують пристойні гонорари за свої виступи і можуть дозволити собі більше не ходити на жахливу денну «звичайну» роботу. Якщо б у мене з’явився шанс своїми виступами приносити бодай якусь копійчину в сім’ю і займатися виключно музикою, я би по-іншому дивився на цю проблему. Розкажіть, що таке «Quasi Pop» і як функціонує ваш лейбл? Це звичайне мікроскопічне музичне видавництво, два-три релізи щороку. Засновано 2000 року. Що значить назва, я вже не пам’ятаю. Тоді була якась філософська концепція назви, щось псевдобуддистське… але зараз я вже просто забув, що там було для чого. Є просто назва, до якої всі звикли. Я за власні кошти видаю найвищої якості грамплатівки, касети та CD з музикою, яка мені самому подобається, і я хочу поділитися нею з аудиторією. Жодної допомоги від жодної фундації чи інституції не отримую і в більшості випадків я не отримую прибутку з цього, просто не можу зупинитися і роблю те, що люблю. Чому ви надаєте таке значення носію звуку? Я б перекрутив на такий манер — я не люблю «скачаний» ефемерний музичний файл. Я захоплююсь матеріальними об’єктами культури, я люблю тримати в руках красиво оформлений альбом, я люблю аналоговий звук. Мені подобається мати в колекції альбоми, до яких я повертаюся знов і знов. Я бачу магію в тому, що музичні звуки можуть бути намертво прив’язані до якоїсь матеріальної речі. Я не бачу нічого поганого, коли слухач пожертвує якусь копійчину з власної кишені й підтримає улюбленого автора, придбавши його альбом або заплативши за концерт. Займатися музикою — непроста і виснажлива робота, обладнання коштує чималих коштів. Це недешеве задоволення, і всі музиканти, яких я знаю, постійно страждають від нестачі прибутків, їм дійсно нелегко живеться. Але я своєї міфології нікому не нав’язую. Чи є у Вас ще інтереси, окрім створення музики? У мене дуже багато інтересів, занадто багато для двадцяти чотирьох годин на добу. Я люблю думати, бути на самоті, люблю монотонну дрібну роботу руками, майструвати, роботи в саду, гратися з кішками, акваріуми, медитацію, містику, популярну науку, книжки з теології, історії, про загадкові явища, люблю дивитися кінофільми. Наприклад, якщо музиканти грають рок, за цим стоїть певна життєва позиція, світогляд. Коли реп — те саме… Чи прив’язаний цей стиль, у якому ви працюєте, до такого світогляду, і взагалі як визначити цей стиль? На мою думку, це хибна сентенція. Міцна життєва і художня позиція зустрічаються зовсім нечасто, і це стосується музикантів також. Я можу навести як приклад такі імена, як Олів’є Мессіан, Антон Веберн, Джон Кейдж, Джасінто Шелсі, Sun Ra, Nurse With Wound. Це одиничні видатні особистості. А що рок? Яка така особлива у року позиція? Недолугість і пияцтво? Давайте заради експерименту вмикнемо телевізійний рок-канал якого-небудь «культурного опору» і подивимось картинку без звуку. Ми бачимо патлаті обличчя, які роблять дикі гримаси і енергійні жести, ніби всередині щось вкрай важливе наболіло-накипіло і рветься назовні, нам здається, що музикантам є що сказати, що вони все знають про все набагато краще за нас. А тепер послухаємо лише звук. Про що там співається? Та здебільшого ні про що. Так, інфантильна безглузда маячня, нагромадження нісенітниці без особливого змісту, без посилу і таланта. Рок — це вже давним-давно пустопорожня поза. У цьому жанрі зрідка з’являються Джим Моррісон або БГ, але це особисті здобутки талановитих персоналій, сам жанр рок-музики тут ні до чого. Про реп можу сказати, що вже опубліковано офіційні висновки якоїсь просвітницької комісії в США, де виявлено зв’язок між розумовими здібностями молоді (дітей, підлітків) і музикою, яку діти слухають. Найгірші показники — це реп і ар-ен-бі. Цілком офіційно вже можна заявити, що це «кретинська музика». Позицію культу грошей, сексу, зброї та широких штанів теж позицією назвати не можу. Скоріше — деградацією. Розкажіть про світові колективи, які займаються подібною діяльністю. Чи товаришуєте ви з ними? «Епіцентри» активності в експериментальній музиці розкидані по всьому світу в дуже невеликих концентраціях: декілька проектів, декілька видавництв, декілька промоутерів на країну, всі один одного знають. Це певна система, єдність однодумців, відносини всередині майже родинні. Я особисто також інтегрований у цю єдність, є знайомі на всіх континентах. На загальну думку, опираючись на дані проданих платівок/завантажених файлів/відвідувань концертних заходів, у світі близько десяти тисяч людей активно цікавляться радикальною експериментальною музикою. Що зараз представляє собою музичний андеграунд? Музичний андеграунд — це середовище, в якому важливішим за все є наявність бажання щось робити власними руками і бажано мати якісь ідеї. Достатньо прикласти всіх зусиль і придумати власну композицію, записати її. І якщо матеріал буде цікавим, ним завжди можна поділитися з іншими. І не треба думати про гонорари, контракти, відеокліпи, популярність і таке інше. Лише творчість, натхнення та ідеї. Сучасний стан більш-менш доступного звукозаписувального обладнання настільки високий, що пристойну якість можна отримати, не виходячи з дому. Але практика показує, що коефіцієнт дійсно цікавих новаторських ідей і гарних результатів експериментів завжди невисокий. Не обладнання робить музику, не комп’ютери, а КОМПОЗИТОР (у будь-якому тлумаченні цього терміна). В основі моїх п’єс завжди реальні особисті історії або спогади, сни, фантазії, або моє ставлення до якихось подій, явищ. Такі речі або трапляються в реальному житті, або випливають з пам’яті, з підсвідомості. Далі я в процесі медитації «працюю» із цими образами, якщо образ цільний і глибокий, виникає ідея художнього твору, «прилипають» його конструктивні елементи: сюжет, історія, характери, драматургія, логіка. На цій стадії я вже сприймаю ці образи комплексно, «багаторівнево»: тут і композиція, і звук, і візуальні картинки, і якісь слова, назви частин, порядок сцен, кольори тощо. І коли я відчуваю, що ідея вже «набрала достатньої маси», я починаю конкретну реалізацію. Підбираю звукову палітру, записую необхідні партії, шукаю потрібні елементи. За великим рахунком те, що я роблю, — це аудіоколаж. В часі та просторі я розташовую звукові об’єкти, які і створюють мою особисту звукову «історію». Або «фільм без зображення». Або «звукоспектакль без тексту». Якщо композиторське рішення вдале, свою «сублімовану», «зашифровану в звук» історію я розповідаю слухачам у формі домашнього прослуховування альбому або живого концертного виступу. Але, ясна річ, мій особистий реальний досвід, мій духовний та життєвий багаж залишається герметично-індивідуальним. І знаєте що, це не біда. Кожен слухач з відкритим серцем, з відкритими вухами цілком спроможний зробити внутрішнім зором «транскрипцію» на свою мову, підставити особистий духовний досвід під моє оповідання і результат щоразу буде унікальним та індивідуальним. Ось це і є сенс моїх експериментів — металінгвістичні властивості музики. |
8 пользователя(ей) сказали спасибо: | bc_ranger (07.09.2012), Drop (07.09.2012), Ksellos (07.09.2012), Marlo Stanfield (07.09.2012), Pied Paper (08.09.2012), pm34 (10.10.2012), vgore (21.09.2012), Мій Хижак (07.09.2012) |
07.09.2012, 15:44 | #33 |
спокойствие и превосходство
Репутация: 1517
|
Re: Edward Sol
хорошее интервью, с удивлением словил себя на мысли, что я готов подписаться под каждым словом в пунктах про "музыку и шум", ибо разделяю подход к определению музыки с точки зрения объективного порядка вещей и о физических носителях, ибо сам фетишист тот еще) однако, с телеги о рок и рэп-музыке откровенно посмеялся)
|
Пользователь сказал спасибо: | Мій Хижак (07.09.2012) |
07.09.2012, 17:55 | #34 |
no bounderies
Репутация: 39
|
Re: Edward Sol
bc_ranger, а в мене навпаки батхерт. Просто блеать зовсім суперечливе інтерв"ю. Особливо цікаво користування офіційними висновками якоїсь просвітницької комісії в США. Відсутність у автора популяризації своєї музики, яка, як відомо, є чи не єдиним фактором успіху, читай грошей, про які автор так часто згадує із сльозами на очах, позиціонування музики, як особистої, в той час піклування не розчарувати слухачів (як з минулих постів видно автор негодує тим, що публіка не відвідує погано (читай - ніяк) прорекламований фест експерементальної музики з незрозумілою ціновою політикою хер знає де для малоосвідомленого слухача. (це я про канц на петрівці, який недавно відбувався)) Каламбур такий, що без 100 грам Будди чи Джа точно не розберешся. А на початку ще смішно, коли автор розказує про те, що його моральні принципи не дозволяються йому потенціал руйнувати молоді через тб (хоча через тб можна вести і просвітницьку дяльність ), а потім кагбе намікає, що не проти шоб його взяли на роботу, хто оцінить його здібності. І вміння презентувати діяльність, яку б в тому ж селі назвали - бездіяльністю, або "трутень" як, блять, шось геніальне.
|
07.09.2012, 19:14 | #35 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Бидло, повичищай матюки з моеї теми, будь ласка. Як мені жити і що мені в своєму селі робити, і як до цього ставляться люди, і те, що я у підготовку до концерту часто вкладаю набагато більше часу і зусиль (бо з повагою ставлюся до тих 5 людей, що приходять послухати) , ніж т.з. "організатори" - все то мої проблеми, я сам розберуся, добре? Без твоїх порад, зроби ласку.
|
07.09.2012, 21:59 | #36 |
no bounderies
Репутация: 39
|
Re: Edward Sol
Лол, я не давав жодної поради). Я висловив свої бидлівські (обоже) думки на форумі, який для цього призначений.До того ж я не знав, що це "чиясь"тема. До того ж я нічого не говорив про підготовку до концертів автора. Це взагалі не згадувалося в так званому інтерв"ю. Я навів конкретні факти, які суперечать один одному. З приводу їх не було зауважень, отже, я правий. З приводу ж такої реакції на коментар, який абсолютно не стосувався персони автора, а лише його дій в контексті суспільного і так би мовити "музиного" життя, можу зробити висновок, що не тільки публіка буває хамською, а зовсім навпаки. Після цього мій невелий інтерес до автора згас зовсім. Роблю ласку.
|
08.09.2012, 10:52 | #37 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Дороге мое бидло!
Прошу ще раз! Повернися до своєї правильної у всьому писанини, тільки повичищай з тексту матюки, тему можуть читати дорослі виховані люди (інтелегентні, перепрощую), і тобі буде не важко відредагувати слова, підчистити трохи. Так, звісно у мене немає власності на "цю тему", але оскільки вона присвячена саме моїй життєдіяльності (а не твоїй), повір мені, у мене повно знайомих, далеких від твоєї бидляцької тусовки и я не хотів би, щоб ти своїм "високим" стилем зводив цю тему до рівня бесіди алкашів на привокзальній площі. Просто будь мужиком и зроби те, що просять по доброму. Далі. Я ще раз попробував перечитати твій високохудожній текст. Бидло, ти знову накурилося? Ти коли востаннє бачило в надрукованому на папері журналі Дніпро інтернет-ссилки? Якщо тебе так турбує конкретна назва установи, яку я згадував в контексті вивчення впливу музику на розумовий розвиток молоді - цю інфромацію елементарно знайти за хвилину, ця інформація "гуляла" інтернетами не так давно. У мене не самий високий коефіціент інтелекту, я не спроможній під час інтрев"ю тримати всі назви і лінки в пам"яті, все що я колись прочитав. Ти що? Якщо у тебе претензії до якості проведення концертів/фестивалів? Тебе поганенько проінформували, недостатньо прорекламували? І що? Кінець світу? Всі кому було треба - прийшли. Організатори привезли "за свій счьот" 4 чудових закордонних артиста і встановили цілком адекватну цінову політику. У тебе якісь претензії? Ти був на тому фестивалі і тебе щось образило? Хочешь поговорити про це? Ти хочешь "абсудить" мої подвійні моральні стандарти? Ми знайомі, я тебе чимось особисто образив? Попробуй ще раз уважно перечитати текст. Там написано, що я ідейний ворог телебачення як такого і відповідаючи на твої закідони - я не вірю в жодні утопічні "просвітницькі функціі" ТБ. Точка. В тексті також написано, що я дипломований спеціаліст кіно, я люблю кіно, я працював в кіно і я готовий працювати в цій сфері і надалі. В чому ти бачиш протиріччя і моральні викрутаси? І коли ти, бидло, бачило у мене сльози на очах? Особливо у розмові про гроші? І де це ти вичитав, що я вимірюю успіх грошима? Я тебе прошу, або будь уважніше у своїх претензіях, або формулюй конкретніше, а цілком - якщо є сила волі, втримуйся хоч інколи від чергового викіду свого ємоційного чорнушного сміття у чужий огород. Навколо і без тебе лиха вистачає. |
20.09.2012, 07:58 | #38 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Раптом ще одне інтерв"ю, російськомовний портал IMPROV-NOISE
http://improv-noise.org/node/190 |
Пользователь сказал спасибо: | pm34 (10.10.2012) |
21.11.2012, 15:54 | #39 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Вышли на носителях несколько моих новых работ:
"Draghixa Featon" 3" CD-R на Quasi Pop. Работа со словами, понятиями, конструкциями и созвучиями, значения которых мне непонятны. Приходится "докапываться до смысла" интуитивными методами, возможно - открывать "свои" смыслы в обычных для других людей вещах. Много мохнатых аналоговых звуков из допотопных синтезаторов, чихающих кассетных петель, есть семплы церковных хоров, дикий полу-стертый джаз, грязные и грубые пленочные манипуляции. Нойз тоже присутствует местами, но затравленный и прирученный. В целом звучит вполне загадочно и при том вполне "тонально" и напыщенно- "индустриально". Тираж релиза: 50 штук в самодельном гейтфолде из очень плотного картона. "Reputed In Being Haunted" 40-минутная кассета на мистическом лейбле Three Legged Wooden Cossack With Black Decoy. Это не EVP в прямом смысле, но следует этим путем: 20 минутный кусок звука "пустоты" загадочного происхождения, записанный ночью в заброшенном месте на низкопробный кассетный рекордер 20 лет назад. На стороне А - этот необработанный звук в чистом виде. На стороне В - тот же звук я испоганил, пропустив через педальки, компьютер и синтезатор и образовавшиеся фактуры склеил в "дарк-эмбиенто-образный" коллаж. Лютая вещь, даже самому слушать тяжело и страшно. Вроде эмбиент, но какой-то "не тот". Тираж на серых кассетах в двойной картонной коробке. Вроде 30 копий всего. "К69: Brotherhood Of The Brutal Art" Еще одна кассетка, C30 на Quasi Pop. Приурочена к 20 летию деятельности давно забытой наглой киевской авангардной братии К69. Использованы аутентичные кассетные записи незабываемых перформансов, акций и просто дурокаваляний. Плюс звуки, в то время не записанные, но предполагавшиеся и обсуждаемые. Несложно догадаться,что в итоге вышел дадаистский лой-файный коллаж со странными звуками, перетягиванием вручную взад-вперед кусков пленки, исковерканными полевыми записями и прочей экзотикой. Внезапно процессинг и композиция породили спонтанные "тесные" созвучия и даже шумы. Сведение сознательно прозрачное и хрустящее, так как собственного шума пленки в источниках и так выше крыши. Звучит как шизоидный пантомимно-поэтический "капустник", что-то такое от Nurse With Wound или даже Volcano The Bear. Эта работа - в бОльшей степени мой трибют юношеской удали и незашоренности сознания, чем мой приватный концепт. Как смог, так и слепил. 50 копий на зеленых кассетах, в пластиковых футлярах с вставочкой, напечатанной на винтажной ресайклед-бумажке. Артворк, как водится, аутентичный - из тех времен, из ранних 90-х. Для особо приближенной "братии" (для кого, собственно, этот проект и делался), не имеющей возможности слушать кассеты, я сделал еще 30 копий альбома на СД-Рке в красивои гейтфолде. Такие вот новости. |
04.01.2013, 11:49 | #40 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Моя кассета 2011 года "Provocative Manner"
и рецензия на нее в британском влиятельном издании Musique Machine: http://www.musiquemachine.com/review...te.php?id=4173 Добавлено через 13 минут Лейбл Full Of Nothing выпустил кассету "Day’s Arc #2", которая представляет 4-х артистов из разных стран: Edward Sol (Украина), Husnaan (Индонезия), Tidal (Великобритания) & Sparkling Wide Pressure (США). Это уже второй выпуск, проект в целом посвящен озвучиванию времени суток (утро, день, вечер, ночь). В данном случае, моя пьеса "Svitanok" - 15-и минутный электро-акустический "эпик", посвященный Восходу, раннему утреннему подъему. Пьеса коллажно-созерцательная, присутствует даже "звуко-итмитация". Самый драматичная, шумная часть - непосредственно Восход, Солнце, Энергия. Страничка релиза: http://fullofnothing.net/fon37-days-...wide-pressure/ Несколько копий будут доступны в скором времени в Украине. Последний раз редактировалось Quasipop; 08.02.2013 в 12:20. |
14.01.2013, 10:47 | #41 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Новое небольшое интервью на Candybar http://prickrecs.com/cb-12/
|
25.01.2013, 13:15 | #42 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Мой первый мр3-релиз!
Edward Sol live at Bunkermuz Концерт в Тернополе летом 2011 года. Очень странный саунд, я бы не стал верить заявлениям лейбла, что это Drone. Слушать/качать здесь http://pincet.org.ua/2013/01/pincet-sessions-02/ |
13.03.2013, 18:40 | #46 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Лимитированный CD-R "Pinkballs" вышел на лейбле Chocolate Monk. Это "живой" материал, записанный в августе 2011 в Днепроперовске во время тура с Sindre Bjerga.
Пленки-кассетки, радиофоники-плюндерфоники. Все скрипит, завывает и подкашивается. Жутковатый tape music. |
15.04.2013, 09:43 | #47 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Гратиму аналоговий індустрільний нью ейдж в п"ятницю в Ефірі.
http://kvitnu.com/live-dates/kotra-d...t-kvitnu_live/ Добавлено через 14 секунд |
05.08.2013, 15:00 | #48 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Більшу частину мого доробку за останні 5-6 років тепер можна скачати/послухати на Бендкемпі.
edwardsol.bandcamp.com |
3 пользователя(ей) сказали спасибо: |
25.09.2013, 11:45 | #49 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Мій цьогорічний реліз "Pinkballs" (який є досить сумбурним та сюреалістичним концертним записом 2011 р.) був днями гарно відрецензований британським виданням Musique Machine.
|
15.11.2013, 11:44 | #50 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Компіляція сучасної української експериментальної музики від журналу The Wire:
http://thewire.co.uk/audio/btr/zikro...c-from-ukraine Поміж іншими там також представлено мою п"єсу I Brought Nothing To The Table. |
12.05.2014, 11:42 | #51 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
16 травня відкриття нового арт-простору на Подолі КОНТРАПУНКТ.
В програмі сучасна експериментальна електрона музика, саунд-арт, медіа-арт. EDWARD SOL, KOTRA, ZAVOLOKA, UJIF_NOTFOUND, V4W.ENKO. Особисто я гратиму акузматичну месу на допотопному аналоговому обладнанні (tape loops, reel machines, cassettes, pre-recorded acusmatics, noise machinery). |
29.09.2014, 12:28 | #53 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Декілька теплих слів написав у рецензії на "Adult Friend Finder" музикант і радіо-ведучий Steve Commack (його проект - Dieter Muh):
"Edward Sol "Adult Friend Finder" on Village Tapes. A C10. Five minutes a side, a cassingle if you like. A great little release from the Ukrainian label. Village Tapes may or may not be operated by Edward. I do know he operates Quasi-Pop, a label of fine cassette releases, and used to play in rock bands about 10 years ago … but now is a solo performer of "electronic" music. "Adult Friend Finder" comprises of two pieces recorded earlier this year in Kiev (Kyiv) using Reel-To-Reel Tapes, Cassette Loops and Electronics. "Picnic" has a dark subterranean feel, insect and alien sounds that remind me of Lustmord in his "Monstrous Soul" period. It crescendos on a great organ drone. "Nightmusic" is a claustrophobic piece starting with an old classical recording - 4 notes on a piano looped that snap, crackle and pop and merge into the sound of machinery. Two great imaginary soundscapes. I have heard Edward Sol on a few compilations, I would love to hear a full length album, if anyone can recommend where to start." |
17.11.2014, 14:32 | #54 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
5 грудня я гратму на фестивалі NextSound 2014, це перший день фесту, в лайн-апі прямо після Oval.
|
27.09.2015, 17:15 | #56 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
В жовтні лейбл Sentimental Productions видає на вінілі (у 3-х варіантах: чорний вініл, чорно-сірий сплаттер та коробочний лімітований "Аrt Edition") альбом Brume & Edward Sol "Grey". Вибірково послухати можна тут:
https://soundcloud.com/sentimentalroductions Последний раз редактировалось Quasipop; 25.12.2015 в 11:49. |
17.11.2015, 12:55 | #57 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Лейбл Sentimental Productions випустив альбом "Grey", який я записав разом з легендарним Brume.
Платівки вже в Україні, я приймаю замовлення. В наявності чорна версія (500 грив) та чорно-сірий сплаттер (600 грив). Офіційна цифрова версія доступна на сторінці Bandcamp, там же весь альбом можна послухати онлайн: https://sentimentalproductions.bandcamp.com/releases Последний раз редактировалось Quasipop; 25.12.2015 в 11:50. |
19.04.2016, 19:38 | #59 |
lossless
Репутация: 35
|
Re: Edward Sol
Сьогодні мій новий CD "Family Nails" вийшов в США на лейблі Glistening Examples.
До втілення цього релізу у життя долучилися Jason Lescalleet: мастерінг Empty House: артворк і дизайн Matthew Revert: фінальний дизайн. Придбати лімітований CD або альбом у зручному цифровому форматі, або просто послухати онлайн можна тут https://glisteningexamples.bandcamp....m/family-nails А ще можна подивится промо-відео до композиції "Birds Of The Sunrise Prism" Добавлено в 19:38 / Предыдущее сообщение было написано в 15:50 Анонс альбому від Tiny Mixtapes - http://www.tinymixtapes.com/news/edw...ening-examples |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Эдвард Нортон / Edward Norton | Sergio | Movies | 38 | 27.09.2020 22:09 |
Edward Sharpe & The Magnetic Zeroes | Neon Genesis | Rock | 6 | 12.04.2016 13:12 |
Артемьев, Эдуард Николаевич / Edward Artemiev | SoN | Electronic | 17 | 03.02.2014 16:55 |
25.09 - The Cats’ Orchestra, Edward Sol, mpala garoo | qua_qua | Events Archive | 11 | 13.10.2011 08:29 |
1-7 августа Sindre Bjerga (Норвегия) и Edward Sol (Украина) совместный тур по Украине | Quasipop | Events Archive | 20 | 14.09.2011 14:36 |
|
|
Текущее время: 22:05. Часовой пояс GMT +3.
|
|||