Названі ім'ям персонажу американського телесеріалу 60-х "Porter Ricks" спеціалізуються на ембієнт/даб-техно музиці. Проект складається із двох учасників: ембієнт-майстра Томаса Кьонера (Thomas Köner) та звукоінженера Енді Меллвіга (Andy Mellwig). Дует дебютував із трьома дванадцятидюймовками на берлінському лейблі "Chain Reaction", що вийшли в 1995-96-му. Увібравши в себе все краще із детройтського техно та творчості "Plastikman" і поєднавши його із звуками, що нагадують підводні частотні сигнали гідролокатора та роботу аеродинамічної труби, сингли "Porter Ricks" здобули певну популярність в набираючій оберти експериментальній техно-сцені середини 90-х і навіть в свою чергу повпливали на подальший музичний матеріал "Plastikman".
Після запису дебютного альбому під назвою "Biokinetics" "Porter Ricks" перебралися з лейблу "Chain Reaction" на "Force Inc.", де випустили "Redundance" EP та сингли "Spoil" та "Exposed". Згодом зібраний із синглів матеріал увійде в другий альбом. В 1999-му вийшов спліт із "Techno Animal". Томас Кьонер також записав значну кількість сольних альбомів.
Не дуже добре знайомий з техно-музикою, тому не можу компетентно робити якісь висновки щодо творчості "Porter Ricks". Скажу тільки, що "Biokinetics" вважається класикою в ніші ambient techno / dub techno. Мені альбом дуже сподобався, атмосферою нагадує сольну творчість Томаса Кьонера, тільки тут музика не арктична, а скоріше глибинна, підводна, з м'якою, але тривожною пульсацією. Увага тримається протягом усього альбому попри мінімалістичність використовуваних засобів. Рекомендую.
Последний раз редактировалось Marlo Stanfield; 06.01.2017 в 14:09.
dada_engine, на Mille Plateaux випускали другий альбом, непоганий, але там не зовсім техно. Слухай в першу чергу дебютний, от де самий кайф. І забавним, звісно, є той факт, що група засвітилася як на Chain Reaction, так і на Mille Plateaux.