www.neformat.com.ua


Новости Статьи Рецензии Ивенты Форум Facebook Telegram Twitter YouTube Instagram Mixcloud SoundCloud
Переключить в мобильный режим
Вернуться   Форум www.neformat.com.ua > Music Related > In General

In General Жанры, стили, лейблы, сборники, радиостанции, зины, дистро, блоги - все о музыке. Также - вопросы, касающиеся обустройства музыкальной части форума

Ответ
Опции темы Поиск в этой теме
Непрочитано 21.06.2008, 23:00   #1
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Swing


Мені теж захотілось у серйозних розділах пописати.
Тим більше, що є нагода поговорити на мою улюблену тему. І десь глибоко в душі я сподіваюсь, що це буде все ж таки розмова, а не монолог

Отже, свінг. Не лише як музика, а як ціла окрема хм... "епоха".

То що ж таке свінг?
Ні, це не обмін сексуальними партнерами (:
Чисто теоретично це синтез ірландських та афро-американських музичних форм, особливе значення в якому мала синкопа – зміщення музичного наголосу на слабку долю.
Арті Шоу теорією видно не заморочувався і відповів набагато простіше: "Найперше, це дієслово, а не іменник".
Свінг виник у найважчий для США період від Великої депресії до Другої світової. І хоча дехто датує його появу 1935 роком, відповідно до початку такзваної Ери Свінгу, першим поштовхом був ще Біржовий крах 1929-го. Саме тоді з"явилась нова техніка звукозапису, котра дозволила змінити склад інструментів в оркестрі і наблизити їх до звичного нам свінгового звучання.

До вживання самого терміну "свінг" доклав руки Дюк Еллінгтон зі своєю композицією "It Don’t Mean a Thing (If It Ain’t Got That Swing)". А першим "свінговим" оркестром можна вважати ще біг-бенд Хендерсона (саме в ньому грав Луї Армстронг).

Але досить історичних фактів і дат. Я все ж таки не підручник пишу. Давайте вімкнемо свою уяву. Увімкнули? Тепер уявляйте.
Знекровлену Америку. Банкротство всього, чого можна і не можна. Безробіття.
Навіть успішні до того оркестри були змушені скоротити кількість музикантів. І що робили такі бідолахи? Приєднувались до танцювальних оркестрів, котрі існували паралельно із джаз-бендами, але вважались чимось на порядок нижче.
Такі новоутворені біг-бенди ще досить відрізнялися від того, що ми маємо сьогодні. Вони включали 3 труби, 3 саксофона, тромбон і ритм-секцію: ударні, бас, гітару і фортеп"яно. Класичний набір (4 труби, 5 саксів, 4 тромбона і ритм-секція) затвердився лише в сорокових.
Змінилась також роль бендлідера. Якщо раніше він був просто диригентом, тепер він став музикантом, навколо якого оркестр і формувався.
Оркестри ділилися на два види: "sweet", котрі грали солодку комерційну музику, по суті, те, що ми сьогодні називаємо словом "поп", і "jump", котрий власне і був свінгом.

Люди, стомлені траурними наспівами а-ля Бінг Кросбі, котрі звучали на всіх радіохвилях, хотіли чогось нового. Хотіли такої музики, під звуки якої можна було забути про свої біди і нещастя. Ось чому свінг, легкий і світлий, буквально вибухнув. І вся Америка закрутилась у шалених танцях.

Ви скажете: танці, ха-ха, там покрутився, тут покрутився, нічого складного, і взагалі, ми тут про музику говоримо, а не про якісь там танцульки.

Чесно, в такому випадку при мені раджу тримати язика за зубами, а то можете і стусана отримати

Згадаймо зародження свінгу. Куди пішли безробітні музиканти? Ага, в танцювальні оркестри. Відтоді свінг-музика і свінг-танець стали одним цілим. Як дві сторони однієї медалі. Але у танцю була своя окрема історія розвитку.

Свінг у танці - це всього лише узагальнене поняття.
Насправді, існує розподіл на такі штуки, як лінді хоп, чарльстон, бальбоа, блюз (жіночий соло-блюз дуже еротичний).
Іноді свінгом називають і ті танці, котрі виникли значно пізніше, той же рок-н-ролл, приміром. Є танець "на межі" – джайв – як ви знаєте, він входить у програму латино-американських танців. Є танець-гібрид – сванго, суміш із усім відомим танго. Ніби усе

Все почалося з рег-тайму (ragged time - рваний час). Купка погано одягнених чорношкірих людей з Гарлему збиралася, щоб розважитись, пограти і потанцювати. І поки білі вистрибували на своєму навощеному паркеті фокстрот, ця купка творила історію.
Спочатку танці виглядали так: пара кружляла, чергуючи близьку і відкриту позиції, ногами виробляючи щось зовсім окреме від того, що робила решта частин тіла (: А потім...
Потім народився лінді хоп.
Чому лінді хоп?
В 1927 році вся Америка зачаровано спостерігала за трансатлантичним перельотом Чарльза Ліндберга. Газети писали: "Lindy hops the Atlantic!"
Ви спитаєте, як це стосується назви танцю? А ніяк
На одному з танцювальних марафонів публіка, вражена незвичним стилем тогочасного короля танцполу, Коротуна Джорджа, запитала, що це в біса таке. На що він з усмішкою ляпнув: «Lindy Hop!». Так і приклеїлось.
Характерною ознакою лінді є насиченість акробатичними трюками та підтримками ("air-steps"). Але він також буває повільний, з плавними і красивими рухами.

Fast Lindy Hop:

Slow Lindy Hop і моя улюблена пара:

Із Коротуном Джорджем є також цікава історія. Королем танцполу його робили 3 речі: власний талант, його партнерша (тут слів не вистачить, треба глянути)) і його коронна фішка. Вона так і називається - shorty george – Коротун проходив маленькими кроками у своєї партнерші між ногами)))

В 1937 в Голівуді зняли стрічку "Hellsapoppin'", в якій було вперше показано лінді хоп. Після цього популярність лінді зросла ще більше. І у різних куточках країни утворились різні його видозмінені стилі:

- "East Coast Swing". Стиль східного узбережжя. Шестибітний (лінді, як правило, восьмибітний), заснований на елементах фокстроту і латино-американських танців. Чимось нагадує кантрі. І саме з нього пішов джайв.

- "West Coast Swing". Виник у Лос-Анжелесі. І навіть визнаний, не знаю, правда, ким, офіційним танцем Каліфорнії(: Спирається на Savoy Style Lindy. Саме його видозмінив Дін Коллінс (не кажіть, що не знаєте хто це))) Мабуть, можна назвати його засновником стилю.

- "Savoy Style". Свою назву отримав від танцзалу Савой. Стиль також називається джиттербагом ("Jitterbug").
Є також так звані джазові лінієчки, котрі складаються з подібних елементів, але танцюються сольно:

- "Carolina Shag". Старі діснеїївські мульти дивились? Оце воно (:

- "Boogie Woogie". Лінді завезли до Європи. Там його адаптували, видозмінили і назвали за аналогією із популярною на той час музикою (40-ві).

Последний раз редактировалось Яся; 28.06.2008 в 01:03.
Яся вне форума   Ответить с цитированием
24 пользователя(ей) сказали спасибо:
againstthecure (21.06.2008), bre (22.06.2008), decadance (06.07.2008), Ellis (29.11.2008), Jimmy Lebovski (13.09.2010), kirai (22.09.2009), Les (16.06.2009), Maddox (04.07.2008), Nook (30.06.2008), oggi (23.06.2008), q4er (28.03.2009), Raven (22.06.2008), Sallkem (26.10.2009), ssovva (26.10.2009), stay cold (28.06.2008), Ubeyka (07.11.2011), uliss (21.09.2009), untitled (23.06.2008), wanchope (22.06.2008), Екатерина Андреевна (25.09.2009), Хлам (07.11.2009), Червоний (03.01.2009), Эрис (23.03.2009), Юрец (23.06.2008)
Непрочитано 04.07.2008, 02:15   #31
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Re: Swing

Мене чомусь страшенно совість мучає, коли я якусь свінгову тему роблю і альбоми (іноді доволі рідкісні) заливаю на сервер. Так як розумію, що свінг явно менше людей качатиме, ніж, примустимо, якийсь харкор)

Ну якби все, підбірка заливається. Зараз ще коротенький "супровід" надрукую)

Добавлено через 1 час 24 минуты
Не думала, що впоратись із цим завданням буде так складно. Адже коли я почала копирсатися в своєму компі, стільки всього познаходила, і все улюблене, все подобається – як тут не включити до збірки?
При відборі я ніякими особливими принципами не керувалась. Треки діляться на дві прості категорії: те, що стратегічно важливе для свінгу і те, що просто мені подобається.
До стратегічно важливого належать сестрички Ендрюз, Лайонел Хемптон, Royal Crown Revue і т.д. Неспроста також я почала із Короля свінгу, а закінчила Королевою) По ідеї, я мала б включити ще і It Don't Mean a Thing (if It Ain't Got that Swing). Але у збірці - неосвінговий варіант. Тому що, оригінал мені, прости Господи, не подобається (тільки не бийте).
На додачу є ще два бонуси- для ознайомлення з джиттербагом))
А взагалі..думаю, ви майже все і самі чули. Тому навіть не знаю, чи воно вам треба) Але мене попросили обрати пісні на свій власний смак і розсуд, отже, по-іншому б і не вийшло.
З. І. № 14, Janice Hagan, на жаль, лайвовий варіант, іншого не знайшла. Але я просто обожнюю цю пісню. А Eva Cassidy, №18, впринципі, не свінгова співачка. Але пісня в стилі. І вона пречудова.

Ось список, щоби не брали кота у мішку:

01 - Glenn Miller - In the Mood
02 - Squirrel Nut Zippers - Blue Angel
03 - Royal Crown Revue - Hey Pachuco
04 - Imperial Swing Orchestra - It Don't Mean a Thing (if It Ain't Got that Swing)
05 - Big Rude Jake - Speak Easy
06 - Ingrid Lucia & The Flying Neutrinos – Cry
07 - Casey MacGill - Swing Brother Swing
08 - Lionel Hampton - Lavender Coffin
09 - Lady Linn -I Dont Wanna Dance
10 - Indigo swing - Red Light!
11 - Sammy Davis Jr - Love Me Or Leave Me
12 - Dr.Zoot - Piece a Suga'
13 - Big Bad Woodoo Daddy - Minnie the Moocher
14 - Janice Hagan - Alright, Okay, You Win
15 - Andrews Sisters - Bei Mir Bist Du Schon
16 - Linda & The Big King Jive Daddies -Johnny Jingo
17 - Swing Kids - Sing Sing Sing
18 - Eva Cassidy - Wade In the Water
19 - Wolfgang Parker - The Mice, The Demons, The Piggies
20 - Ella Fitzgerald - Ev'ry Time We Say Goodbye

bonus - Jitterbag Stroll
bonus - Shim Sham Song


VA - Swing, Brother, Swing

скрытый контент Нажмите на кнопку "Спасибо", чтобы увидеть ссылку (нужна регистрация)
Возможно, потребуется перезагрузка страницы.


З.З.І. До збірки входять просто мої улюблені пісні, під котрі я залюбки танцюю, їзджу в транспорті і т.д. Тобто вони зовсім не претендують на звання найкрутіших. Просто приємна музика, котра ненав"язливо ознайомить, і, сподіваюся, зацікавить свінгом тих, хто його не дуже й слухав.

Последний раз редактировалось Яся; 04.07.2008 в 02:17. Причина: Добавлено сообщение
Яся вне форума   Ответить с цитированием
14 пользователя(ей) сказали спасибо:
againstthecure (04.07.2008), Aston (24.03.2009), Botanik (31.08.2008), bre (04.07.2008), ehnaton (25.09.2009), gas chamber (28.11.2010), kirai (22.09.2009), Maddox (04.07.2008), Malka (03.12.2008), MoriTuri (04.07.2008), shura_v (03.12.2008), stay cold (06.07.2008), Tima (07.10.2008), wanchope (04.07.2008)
Непрочитано 04.07.2008, 02:35   #32
Nvllivs in verba
+/- Информация
Репутация: 2444
Re: Swing

Могу составить альтернативный
Только у меня всё по классике)
wanchope на форуме   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 10:58   #33
mr. november
+/- Информация
Репутация: 619
Re: Swing

не знаю как вы, но я очень рад, что форум не зацикливается на одной тяжёлой музыке))

спасибо большое!

PS: ванчоп, заливай! тока чтоб не повторялись треки)
bre вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 13:10   #34
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Re: Swing

Цитата:
Сообщение от bre Посмотреть сообщение
не знаю как вы, но я очень рад, что форум не зацикливается на одной тяжёлой музыке))
((:

До речі, раз вже про класику) Майже кожен нео-свінговий колектив має у своєму доробку переспіваний старий хіт. Так от, раніше я колекціонувала такі пісні. Приміром, №17 - Sing Sing Sing не тільки Swing Kids грали, у мене штук 20, якщо не більше, її варіантів у різному виконанні. Старих, нових - різних. Може комусь цікаво)
Яся вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 13:15   #35
Nvllivs in verba
+/- Информация
Репутация: 2444
Re: Swing

Гудмана с Круппой никто не переплюнет
wanchope на форуме   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 13:21   #36
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Re: Swing

wanchope, таки ніхто.

А це ти до чого?

Добавлено через 2 минуты
Все одно із "олдскула" я більше за все Лайонела Хемптона люблю))
Потім Джина, потім Міллера, а потім Гудмана))

Последний раз редактировалось Яся; 04.07.2008 в 13:21. Причина: Добавлено сообщение
Яся вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 13:29   #37
Nvllivs in verba
+/- Информация
Репутация: 2444
Re: Swing

Я к тому, что исполненный Круппой и Гудманом "Синг Синг Синг" - это самый лучший "Синг Синг Синг" вообще
wanchope на форуме   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 13:39   #38
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Re: Swing

wanchope, ну якщо стосовно Сінг, то із старенького так)
А із нового Свінг Кідс найкращі))
Яся вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 14:10   #39
Nvllivs in verba
+/- Информация
Репутация: 2444
Re: Swing

VA - Swing Collection by wanchope

Benny Goodman - Let's Dance
Benny Goodman - Sing, Sing, Sing
Charlie Barnet - Cherokee
Charlie Barnet - Skyliner
Count Basie - Dark Rapture
Count Basie - One O'clock Jump
Duke Ellington - Satin Doll
Ella Fitzgerald & Duke Ellington - Take the 'A' Train
Glen Gray & The Casa Loma Orchestra - Woodchopper's Ball
Glenn Miller - Chatanooga Choo Choo
Glenn Miller - In The Mood
Glenn Miller - Little Brown Jug
Glenn Miller - Pennsylvania 6-5000
Harry James & His Orchestra - I'm Beginnning To See The Ligh
Harry James & His Orchestra - Two O'clock Jump
Jimmie Lunceford - For Dancers Only
Jimmy Dorsey - So Rare
Les Brown - I've Got My Love To Keep Me Warm
Lionel Hampton - Flyin' Home
Tommy Dorsey - Opus One

скрытый контент Нажмите на кнопку "Спасибо", чтобы увидеть ссылку (нужна регистрация)
Возможно, потребуется перезагрузка страницы.


Добавлено через 16 секунд
Ну какбэ вот так)

Последний раз редактировалось wanchope; 04.07.2008 в 14:10. Причина: Добавлено сообщение
wanchope на форуме   Ответить с цитированием
11 пользователя(ей) сказали спасибо:
5302m (07.10.2009), Aston (25.03.2009), Botanik (31.08.2008), bre (04.07.2008), gas chamber (28.11.2010), Malka (03.12.2008), MoriTuri (13.01.2009), shura_v (03.12.2008), stay cold (06.07.2008), Tima (07.10.2008), Екатерина Андреевна (25.09.2009)
Непрочитано 04.07.2008, 14:15   #40
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Re: Swing

(:
Хемптона мало)
Яся вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 14:15   #41
Nvllivs in verba
+/- Информация
Репутация: 2444
Re: Swing

Зато Миллера много
wanchope на форуме   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 14:23   #42
mr. november
+/- Информация
Репутация: 619
Re: Swing

теперь ванчопу спасибо огромное!

я не усепеваю качать))
bre вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 16:51   #43
Nvllivs in verba
+/- Информация
Репутация: 2444
Re: Swing

Цитата:
Сообщение от Яся Посмотреть сообщение
wanchope, ну якщо стосовно Сінг, то із старенького так)
А із нового Свінг Кідс найкращі))
Хм... так практически под копирку переиграно

Добавлено через 1 час 21 минуту
-1000 мне по хардкор-котировке, я по кругу слушаю Леди Линн

Последний раз редактировалось wanchope; 04.07.2008 в 16:51. Причина: Добавлено сообщение
wanchope на форуме   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 17:12   #44
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Re: Swing

wanchope,ну так вони всі до оригіналу подібні, просто трохи інше звучання. У Свінг Кідс мені найбільше подобається.
У Бенні теж не зовсім оригінал-то, Сінг Сінг написав Луїс Пріма. Для Бенні. Але він і сам виконував цю пісеньку, і зовсім непогано)

Добавлено через 44 секунды
Цитата:
Сообщение от wanchope Посмотреть сообщение
-1000 мне по хардкор-котировке, я по кругу слушаю Леди Линн
Ванчоп- романтик?)))

Добавлено через 1 минуту
Цитата:
Сообщение от Яся Посмотреть сообщение
01 - Glenn Miller - In the Mood
Цитата:
Сообщение от wanchope Посмотреть сообщение
Glenn Miller - In The Mood

Последний раз редактировалось Яся; 04.07.2008 в 17:12. Причина: Добавлено сообщение
Яся вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 17:16   #45
Nvllivs in verba
+/- Информация
Репутация: 2444
Re: Swing

Цитата:
Сообщение от Яся Посмотреть сообщение
Ванчоп- романтик?)))
Иногда говорили, что да

Ну эта композиция должна присутсвовать в любом сборнике свинга
wanchope на форуме   Ответить с цитированием
Непрочитано 04.07.2008, 17:51   #46
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Re: Swing

((((((:
Яся вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 05.07.2008, 13:33   #47
vinyl 12"
+/- Информация
Репутация: 1297
Re: Swing

Яся, у тебя история реально больше похожа на историю танца. А история свинга как музыки складывалась немного иначе.
Начнем с корней.
Цитата:
Все почалося з рег-тайму
Ну во-первых между регтаймом и свингом пропущено еще очень много чего =) Регтайм, каким мы его знаем, появился еще в 80-90-х годах XIX века. А на самом деле регтайм еще начал появляться в 50-х.
И название его, которое переводится как "рваный ритм" имело смысл еще тогда, потому что он был основан на типично африканской народной ритмичной структуре "3 на 2", которая уже к 90-м годам была значительно упрощена. В формировании регтайма точку над і поставил Скотт Джоплин, и уже у него структура "3 на 2" была упрощена. В основном это происходило благодаря все большему вливанию европейской культуры в африканскую.
Во-вторых не регтаймом единым формировался джаз. Джаз сформировался именно из слияния специфических черт регтайма и блюза. При чем (имхо) куда больше повлиял блюз. Подтверждением этому можно считать то, что начиная с образования бибопа регтайм в джазе потерялся почти полностью. А блюз дал джазу (в т.ч. свингу) его практически неотьемлимую черту - ритм "шаффл". Кстати регтайм, начали позже играть тоже в шаффле. Даже старые джоплиновские стандарты исполняли в шаффле, хоть первоначально они такими не были.
И третье. Пропущен важный пункт - Dixieland (жителей Нового Орлеана называли Dixies. Соответственно Новый Орлеан и окресности - Dixieland). Именно та музыка, которая обьежинила блюз с регтаймом и стала первым ярким представителем джаза.

Цитата:
Тепер уявляйте. Знекровлену Америку. Банкротство всього, чого можна і не можна. Безробіття.
Ну лично я делаю из этого немного другие выводы
Действительно, времена Великой Депрессии разорили Америку. И в условиях общенациональной нищеты спрос на музыкантов начал падать. А в Новом Орлеане концентрация музыкантов была слишком велика. Вот и начали люди искать себе другие места для заработка. Таким образом исполнители диксиленда, кто по отдельности, а кто целыми оркестрами, кочевали по стране. Так временно стлица джаза перекочевала в Чикаго, и недолго там задержавшись, переползла в Нью-Йорк. И появление свинга с моей точки зрения было связано с развитием диксиленда, выползшего с локальной новоорлеанской сцены, и набравшего по пути в Нью-Йорк все новых и новых интересных стилистических вкусностей.
ОСÖБА_1 вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 05.07.2008, 14:07   #48
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Re: Swing

Цитата:
Сообщение от plow Посмотреть сообщение
Яся, у тебя история реально больше похожа на историю танца. А история свинга как музыки складывалась немного иначе.
помиляєшся. У мене історія СВІНГУ. Як культурного явища. Де танці і музика лише складові.


Цитата:
Сообщение от plow Посмотреть сообщение
Цитата:


Все почалося з рег-тайму
а ця фраза стосується суто свінгдансу, там же ясно сказано, тому все, що ти написав нижче, втрачає сенс. Адже я ніде не стверджувала, що свінг як музика виник лише "регтаймом єдиним" , читай уважніше (:

Добавлено через 6 минут
По-моєму, це
Цитата:
Сообщение от Яся Посмотреть сообщение
Знекровлену Америку. Банкротство всього, чого можна і не можна. Безробіття.
Навіть успішні до того оркестри були змушені скоротити кількість музикантів. І що робили такі бідолахи? Приєднувались до танцювальних оркестрів, котрі існували паралельно із джаз-бендами, але вважались чимось на порядок нижче.
Цитата:
Сообщение от Яся Посмотреть сообщение
Справа в тому, що музика "мігрувала", якщо можна так сказати. Діксіленд і блюз теж зародились у певній місцевості, але це не завадило музиці розповсюдитись на куди більшу територію.
Величезна кількість музикантів з Півдня і того ж самого Заходу переїздила до Гарлему, чорного поселення у Нью-Йорку
і це
Цитата:
Сообщение от plow Посмотреть сообщение
Ну лично я делаю из этого немного другие выводы
Действительно, времена Великой Депрессии разорили Америку. И в условиях общенациональной нищеты спрос на музыкантов начал падать. А в Новом Орлеане концентрация музыкантов была слишком велика. Вот и начали люди искать себе другие места для заработка. Таким образом исполнители диксиленда, кто по отдельности, а кто целыми оркестрами, кочевали по стране. Так временно стлица джаза перекочевала в Чикаго, и недолго там задержавшись, переползла в Нью-Йорк.
по-різному висловлені ідентичні думки. Тільки моя без оформленого висновку. Оцього :

Цитата:
Сообщение от plow Посмотреть сообщение
И появление свинга с моей точки зрения было связано с развитием диксиленда, выползшего с локальной новоорлеанской сцены, и набравшего по пути в Нью-Йорк все новых и новых интересных стилистических вкусностей.
Добавлено через 2 минуты

Последний раз редактировалось Яся; 05.07.2008 в 14:07. Причина: Добавлено сообщение
Яся вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 05.07.2008, 14:13   #49
vinyl 12"
+/- Информация
Репутация: 1297
Re: Swing

cсори, вот это
Цитата:
Величезна кількість музикантів з Півдня і того ж самого Заходу переїздила до Гарлему, чорного поселення у Нью-Йорку
я как-то пропустил
ОСÖБА_1 вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 05.07.2008, 14:16   #50
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Re: Swing

plow, та нічо.
Ти молодець взагалі
Яся вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 05.07.2008, 14:36   #51
vinyl 12"
+/- Информация
Репутация: 1297
Re: Swing

Цитата:
Сообщение от Яся Посмотреть сообщение
plow, та нічо.
Ти молодець взагалі
это взаимно кстати

Добавлено через 13 минут
кстати кто реально хочет нормально разшариться в джазе от истоков где-то до 50-х годов - читайте Джеймса Линкольна Коллиера "Становление джаза". Книга тяжеловато читается, слишком энциклопедичная она, а так же будет не до конца понятна для людей не знакомых с теорией музыки. Но по информативности конкурента ей не найдешь

Последний раз редактировалось ОСÖБА_1; 05.07.2008 в 14:37. Причина: Добавлено сообщение
ОСÖБА_1 вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 21.09.2009, 14:02   #52
lossless
+/- Информация
Репутация: 16
Re: Swing

Да книжка отличная, очень толково изложено, даже если чисто технические выкладки пропускать всё равно интересно
John Doe вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 21.09.2009, 15:51   #53
брожѣнiе умовъ
+/- Информация
Репутация: 494
Re: Swing

Яся ти неймовірно крута, немає слів просто...

Усьо розумно і чьотко, аналітичний підхід, широке освітлення нюансів, супер...
я щось завтикав щодо сабжу, цікаво було почитати, дякую
uliss вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал спасибо:
Яся (25.09.2009)
Непрочитано 25.09.2009, 19:31   #54
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Re: Swing

На мене напала ностальгія.
Схотілося повернутися до сабжу, але так лінь писати самій. А тема нео-свінгу залишилася зовсім невисвітленою.
Чому би тоді не почитати, що з цього приводу думає Меган Віртанен, пітерська радіоведуча джазової програми, організатор єдиного в своєму роді щорічного свінг-балу (в СНГ), ретро дівчина, коротше, одним словом, swing girl до кісткового мозку.

Цитата:
К концу двадцатого столетия, когда останки всех направлений андеграунда были погребены в могиле, выкопанной глобальной массовой культурой, у многих возник вопрос: ”Что дальше?” Иными словами, после примитивного вопля битников, после пассивного сопротивления хиппи, после умышленной антисоциальности панка, какая новая форма культурного бунтарства могла возникнуть? По иронии, это форма, использующая в качестве отправной точки именно то общество, которое критикует: нео-свинг.

С первого взгляда на это движение кажется, что оно имеет в своей основе ностальгию, а не социальный критицизм, но при более близком рассмотрении можно увидеть особую форму сопротивления: выбор в пользу оптимизма и осознания собственной уникальности. Нео-свинг представляет собой культурное бунтарство в его наиболее разрушительной форме: бунтарство, использующее для своих целей символы существующего порядка. Это достигается через отрицание ставших традиционными схем потребления и принятие забытых или же игнорированных культурных аспектов, таких как музыка, танец, манеры, одежда и т.д.

Наиболее явно нео-свинг выражен в выборе музыки и одежды, причём основное место занимает не только и не столько оригинальность, сколько качество (во всех отношениях) . Одежда, которая не распадается по швам после первой стирки. Музыка, не процеженная через бездушное сито современного шоу-бизнеса. И, что наиболее важно, возрождение partner-dancing, той формы социального взаимодействия, которая столь долго игнорировалась и которую так и не смогла заменить ни одна технология.

Несмотря на внешние различия, все направления андеграунда разделяют глубокое несогласие с «культурой», распространяемой через масс-медиа. В мире «вечного настоящего» нет нужды в истории; единственным требованием является приобретение всего самого нового и модного. Поиск утраченных корней – то, что лежит в основе нео-свинга. Не удивительно, что область интереса лежит в пределах примерно от окончания Первой Мировой и до начала Вьетнамской войны – именно в этот период, несмотря на тяжёлую финансовую и политическую ситуацию, вера в будушее и оптимистичный взгляд на мир в обществе были в зените. Люди, вовлечённые в нео-свинг интуитивно ищут не академическую, но социальную историю, которая наиболее ярко проявляется в формах популярного искусства. Отсюда возник интерес к roots музыке, танцу, старым публикациям, vintage гипермужественной и ультраженственной одежде, классическим машинам и т.д.

Суть нео-свинга легче всего осознать через те музыкальные стили, которые являются предметом поиска и возрождения: свинг, джаз, блюз, кантри, рокабилли, вестерн свинг, акапелла и ду-воп. Все они - «полукровки», их создателями явились представители всех этнических групп и всех классов общества. Именно это разнообразие и отсутствие шовинизма и делает нео-свинг столь уникальным.

Как ни странно, именно развитие технологии – появление компакт-диска – позволило родиться нео-свингу. Современные свинговые музыканты обязаны своим процветанием массовому выпуску многих малоизвестных записей, которые до этого было невозможно найти или же они были слишком дороги. Можно сказать, что благодаря компакт-диску почти утраченное наследие roots музыки было нам возвращено.

Но всё же почему это движение возникло именно сейчас?

Во время Великой Депрессии музыканты и танцоры создали форму искусства, названную свингом, захлестнувшую страну благодаря своей позитивной энергии.

1990-е тоже стали своего рода периодом Великой Депрессии – Великой Депрессии Духа. Несмотря на «возрастающее экономическое процветание», количество бездомных никогда не было столь высоким; отсутствие уверенности в завтрашнем дне никогда не было столь тотальным; социальные взаимоотношения никогда не были столь сложными и конфликтными, сопряжёнными с постоянным риском и подверженными резким разрывам. Общество разделилось на десятки тысяч маленьких группок, требующих внимания. Результатом этого стала постоянная эмоциональная анемия. (Не говоря уже об изматывающей информационной перегрузке).

Депрессия может быть вызвана духовными факторами, но в конечном итоге она сказывается на теле. И тело должно найти средство к излечению. Таким средством стало возрождение наиболее эмоционально насыщенного танца 20 столетия. Вместо пассивного наблюдения за представлением, «аудитория» имеет возможность непосредственно выразить себя через ритм свинговой музыки, которая до сих пор воспринимается как «новая» большей частью слушателей, вскормленных на трёхаккордном гитарном роке.

Альберт Мюррэй называет свинговый танец ритуалом очищения, утверждения и торжества. Он помогает «изгнать тоску» и предоставляет богатые возможности бросить символический вызов социальной иерархии, предлагая свободу, невозможную в обычной жизни. На танцполе любой может стать королём или королевой.

Современной корпоративной системе удалось практически полностью уничтожить все ритуалы, стимулировавшие человеческое общение, ритуалы, позволявшие приятным людям встречаться в приятной атмосфере. Интернет-романы и знакомства по газетным объявлениям, столь частые в последнее время, являются дешёвыми и жалкими суррогатами, показывающими насколько пугающей стала степень отстранённости. Благодаря нео-свингу часть ритуала восстанавливается: танец стал способом знакомиться и люди, не умеющие танцевать, находятся в явно невыгодном положении.

Когда культурная стагнация заставляет задуматься о полном изменении существующего порядка в обществе, возникает необходимость в источнике вдохновения и базе для оценки, основанных на прошлых творческих достижениях. Эстетическое восхищение – не самая плохая основа. Сейчас это восхищение вызывают самые тривиальные, игнорировавшиеся ранее объекты – pin-up art, старые журналы, книги, одежда. Даже обычные предметы быта 40-х годов воспринимаются как источник эстетического удовольствия.

Интересно, что большой вклад в нео-свинг вносят представители старших поколений: историк джаза Джордж Т. Саймон; историк моды Джон Ландберг; бэнд-лидер Сэм Бутера; создатели Линди Хопа Фрэнки Мэннинг и Норма Миллер; музыканты, играющие с Лавэй Смит и Биллом Эллиотом, и многие другие. Это движение некоторым образом борется с одержимостью идеей «вечной юности», активно впитывая всю информацию, которую могут предоставить музыканты и танцоры старших поколений. Нео-свинг является общим знаменателем, сводящим вместе всех людей, находящихся в постоянном поиске того огромного творческого наследия, которое должно быть востребовано до того, как оно исчезнет навсегда.
Яся вне форума   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали спасибо:
uliss (25.09.2009), Эрис (26.09.2009)
Непрочитано 25.09.2009, 19:37   #55
digipack
+/- Информация
Репутация: 800
Re: Swing

Яся, темы создавай. буду рад.
Botanik вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 25.09.2009, 20:24   #56
амеломан
+/- Информация
Репутация: 289
Re: Swing

прочитав статтю, вперше таким чином взнав філософію стилю. в помірному ахуї. для мене вона є швидше екзистенційною капітуляцією. дуже радий, що просто слухав музику, і не переймався, що вони хочуть цим сказати.
крім названих свого часу Ф.Беконом визначень обмеженості людини, таких як idola specus i idola theatri зараз можна додати і такі собі idola temporis, які б підкреслювали фетишизацію часу неосвінгом. чому кожна групка людей потребує захищатись від інших купок своєю ідеологією, чому все так печально.
фраза "Это движение некоторым образом борется с одержимостью идеей «вечной юности»" взагалі пахне темним духом маніхейства. діонісій б протверезів від ретрослів, та його б швидко заколихала знайома йому вже раніше ретромузика.
ehnaton вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал спасибо:
uliss (25.09.2009)
Непрочитано 25.09.2009, 20:48   #57
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Re: Swing

Чесно кажучи, дуже важко вловити суть вищесказаного.
Я перечитала кілька разів. І от що.
Чудово, що ти слухаєш лише музику і не заморочуєшся нічим іншим. Але все ж ця тема не про музику. Остання є тут лише складовою. Ідеться про культуру. Про загальне поняття. Хотів би ти чи ні, погано це чи добре - але відродження свінгу призвело до появи такої собі субкультури. Мікросвіту. Зі своїми інтересами. Зі своєю музикою. Зі своїми заходами, зі своїми танцями.Зі своїм одягом, своїми зачісками, макіяжем - і ці речі дійсно є важливими для тих, хто себе ототожнює із swing kids. Нагадує старих добрих чолочників і іноді навіть смішить, так)
Але я не бачу нічого поганого в тому, що є люди, котрі не просто слухають свінг, а намагаються відродити стиль життя Золотої ери.
Зрештою, чому вважається нормальним не просто слухати певну музику, а носити мерч, ходити на відповідні канци і т.д. і т.п. А носити сукні, панчохи, поркпаї, спектейторси і колекціонувати вінтажні речі - ні?
Яся вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал спасибо:
uliss (25.09.2009)
Непрочитано 25.09.2009, 21:03   #58
амеломан
+/- Информация
Репутация: 289
Re: Swing

Яся, радий, що те, що я хотів сказати, не було зрозуміто, певне перший і останній раз.
спектейторси - це теж, що і льорнета?
можеш декілька слів сказати і про Золоту еру? (отже не фетишизація а міфологізація )))
як мовою свінкідів називається сучасний Вік?
ehnaton вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 25.09.2009, 22:32   #59
Джазя
+/- Информация
Репутация: 947
Re: Swing

Цитата:
Сообщение от m?ste?rik Посмотреть сообщение
спектейторси - це теж, що і льорнета?



Цитата:
Сообщение от m?ste?rik Посмотреть сообщение
можеш декілька слів сказати і про Золоту еру? (отже не фетишизація а міфологізація )))
про неї йдеться впродовж усієї теми.
Золота ера - це період розквіту свінгової музики, бігбендів, балрумів, партнерських танців. Грубо кажучи.

Цитата:
Сообщение от m?ste?rik Посмотреть сообщение
як мовою свінкідів називається сучасний Вік?
Ніяк.
Знаєш, чому? Тому що свінг кіди розмовляють тією мовою, де вони живуть. Англійською, шведською - байдуже. І не існуєї у них своєї мови. І та ж Золота ера була названа так не ними, а істориками/муз.критиками, чи ким там. І звичайна пара, котра приходила потанцювати в Савой, не думала: "Вау, ми живемо в Золоту еру свінгу!"
Щодо сьогодні, так власне і такої назви, як "свінг кід" офіційно не існує. Була колись, у нацистській Німеччині. Це всього лише самоназва, яка найкраще вміщує у собі все, що цікавить цих людей (ну от називає себе дехто рокабілами і всі знають, що це означає). У нас, в Україні, їх немає. Є люди, котрі слухають свінг. Є люди, котрі ще й танцюють у Київсвінгденсклубі. Чисто зовні, стилем та якимись особливостями, не вирізняється ніхто. На жаль, як на мене.
У тих же Штатах все куди цікавіше. І те, що написане в статті -дійсно має місце.

Добавлено через 6 минут
Коротше, я так бачу, що все ж варто і мені самій написати кілька слів.

Добавлено через 37 минут
У викладеній вище статті Меган, зі своєї точки зору, описала передумови відродження свінгу.
Можна погоджуватися, а можна і ні.
Що ж сталося після? Коли з'явився нео-свінг і з чим його їдять?
Меган каже, що основною причиною було те, що молоді люди перепробували і переїли всього, що встигло прозвучати за період анабіозу свінгу. Їм хотілося чогось іншого. Але вони вирішили не вигадувати нове, а повернутися до старого і просто його відродити.
Вони відкопали старі платівки, прониклися, і, як це часто буває, стали їх перегравати. І значення людей, котрі просто захоплювалися періодом 30-40-х років - колосальне. Оскільки саме ця купка захоплених, як висловився müsteşrik, міфологізаторів, не дала цьому спалаху цікавості до свінгу згаснути.
Поки музиканти грали свою музику, інші починали копирсатися в історії. Свінг без танців - не свінг. Як танцювати - майже ніхто не міг показати. У хід пішли кіноплівки. Але, через специфіку танцю, вони мало чим могли допомогти. Знайшли двох чи не найстаріших свінгерів - темношкіру пару, котра відзнялася в легендарному Хелсапоппінсі. По-моєму, вони і досі танцюють)
У 1989 у Сан-Франциско відкрили перший нео-свінговий клуб. Не просто клуб. Там збиралися дійсно зацікавлені свінгом люди. І не тільки розважалися. Можна сказати, що це був такий собі клуб за інтересами, де збиралися різні теоретики, музиканти, критики. Говорили про музику, історію того періоду, обмінювалися платівками, навіть викрійками зі старих журналів. ІЧас там ніби застиг, якраз у 30-40-х роках.
Почали виникати танцювальні студії, музика була, вечірки були, танцювати вміли, одягу по різним блошиним ринкам/бабусиним скриням відкопали. Ніби все чудово.
Але не було масштабності, чи що.
Аж поки на сцену не вийшли Royal Crown Revue. В буквальному розумінні, якраз у тому клубі, про який я писала. Сталося це в 91 році. І дату їхнього концерту (я її не знаю, правда)))) можна назвати днем народження нео-свінгу. Ви можете запитати, чому так? Чому саме цей бенд такий знаковий? Адже були і інші. А тому, що вони не просто грали класичний свінг, а писали власні пісні, із новим, осучасненим звучанням, зберігаючи все ж вірність стандартам. І якось так вийшло, що їхня музика стала тією ланкою, якої не вистачало. А потім додалося трошки везіння - на хвилі популярності Royal Crown Revue запросили знятися в фільмі "Маска". І нео-свінг вирвався за рамки купки ретроманів та їхніх клубів по інтересам. До речі, не "Маска" є дійсно знаковим для свінгу фільмом, просто він найпопулярніший. Був ще і фільм "Свінг кідс" 1993 року, котрий показав той самий світ за дверима клубів, справжній дух і, на фоні нацизму, звісно ж, протест. Про який так любить говорити Меган. А добив усіх "Swingers"("Тусовщики") 1996 року.

Добавлено через 3 минуты
Кажуть, правда, що нео-свінг після свого короткочасного розквіту теж уже загнувся)
Я би сказала, що просто пройшла мода, все зайве відсіялося і залишилися лише дійсно зацікавлені люди. Тому що така вже властивість популярності. Мода на музику швидкоплинна. Мода на танці швидкоплинна. Просто мода як така не стоїть на місці. Але є ті, що не слідкуюють за нею. А просто так живуть.

Последний раз редактировалось Яся; 26.09.2009 в 01:18.
Яся вне форума   Ответить с цитированием
3 пользователя(ей) сказали спасибо:
ehnaton (25.09.2009), uliss (25.09.2009), Эрис (26.09.2009)
Непрочитано 26.09.2009, 01:05   #60
vinyl 7"
+/- Информация
Репутация: 1166
Re: Swing

чув пару виконавців. інколи слухаю. найкраще вживу або у навушниках. на колонках дуже рідко слухаю
ХОРОШІ КНИГИ вне форума   Ответить с цитированием
Ответ
Форум www.neformat.com.ua > Music Related > In General

Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Swing Kids Drake de Vendeur Emo 37 14.05.2019 21:59
Voodoo Swing Casey_Cash Rock'n'Roll 5 21.05.2013 20:48
Swing Republic Scvip Jazz/Blues 3 12.12.2012 08:27
Indigo Swing Яся Jazz/Blues 6 14.04.2009 06:29
G-Swing Botanik Other 6 05.01.2009 08:53

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.


   
 
Текущее время: 12:56. Часовой пояс GMT +3.
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Перевод: zCarot
НовостиСтатьиРецензии
ИвентыКонтактыФорум


Facebook Telegram Twitter YouTube Instagram Mixcloud SoundCloud

Designed by LaBIZz
Все материалы, размещенные на этом сайте, распространяются на условиях
Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 License.

© 2004-2019 Neformat Ukraine