|
Новости Статьи Рецензии Ивенты Форум | |||
|
Регистрация | Правила форума | Пользователи | Календарь | Новые релизы (RSS) | Новые темы | Поиск | Сообщения за день | Отметить все разделы прочитанными |
In General Жанры, стили, лейблы, сборники, радиостанции, зины, дистро, блоги - все о музыке. Также - вопросы, касающиеся обустройства музыкальной части форума |
Опции темы | Поиск в этой теме |
15.11.2016, 14:41 | #1 |
a reckoning is not to be postponed indefinitely
Репутация: 1478
|
Топ-50 альбомов 2016 года
Представляем вашему вниманию лучшие альбомы 2016-го по количеству голосов. За подсчет говорим спасибо Nico, в его же посте - неофициальный топ с местами
Развернуть для просмотраПравила составления топов:
Каждое упоминание отдельного релиза в теме будет равняться одному баллу, отданному за этот релиз. Любой пользователь может проголосовать за 1-50 альбомов. То есть, даже голос за один релиз, а не полноценный топ, будет учитываться. Если пользователь разместит больше 50 альбомов в списке, то будут учтены голоса за первые 50 релизов (можно размещать списки любого размера, только указывайте, какие релизы учитывать). Пожалуйста, если вы постите нумерованный список, делайте это при помощи этой кнопки (которая проставит цифры автоматически) - так будет гораздо проще подсчитывать голоса. Очень прошу свои топы постить в одно единственное сообщение, опять же - для удобства. В этом году считаем дополнительный топ по топ-10 каждого пользователя. Для участия в нём - выделите лучшие на ваш взгляд 10 альбомов жирным шрифтом (это не обязательно для участия в основном топе). Очень приветствуются комментарии к понравившимся альбомам. Это сделает ваш топ гораздо интереснее и познавательнее для всех остальных. Продолжение обсуждения формата топа - http://www.neformat.com.ua/forum/in-...suzhdenie.html Какие релизы можно вписывать в топ: Альбомы, епишки, сплиты, компиляции - но только от одной группы, не сборники типа 100 лучших эмо-хитов. НЕ считаются разного рода переиздания. Найти новые релизы, отмеченные на форуме можно несколькими способами. Просмотрев ленту с новыми релизами, либо в поиске по префиксу 2016. По префиксу также можно искать в любом музыкальном разделе, тогда отфильтруются лишь темы с новыми релизами в этом разделе. Трое счастливчиков из числа проголосовавших получат годовые Расширенные аккаунты! Размещать и редактировать топы можно до 4 февраля включительно. Подсчет и объявление результатов - 5 февраля. [свернуть] Последний раз редактировалось Лунный самогон; 05.02.2017 в 17:52. |
16 пользователя(ей) сказали спасибо: | Atompunk (16.11.2016), bc_ranger (15.11.2016), Ghoul (05.12.2016), Life in may (15.11.2016), merzbird (15.11.2016), punknotyet (15.11.2016), Red (25.03.2017), Spoonman (06.02.2017), Sun of a Beach (15.11.2016), usyara (15.11.2016), Van der Crimso (15.11.2016), VictimDark (09.02.2017), Vodkasatan (09.12.2016), walls (05.12.2016), Xvas (07.02.2017), Прожектор (15.11.2016) |
01.01.2017, 02:52 | #182 |
mp3 128 kbps
Репутация: 6
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
Последний раз редактировалось undead404; 13.01.2017 в 09:48. |
3 пользователя(ей) сказали спасибо: |
02.01.2017, 01:25 | #183 |
как с гуся божья роса
Репутация: 579
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
|
2 пользователя(ей) сказали спасибо: | FunnyTable (02.01.2017), Юрец (02.01.2017) |
02.01.2017, 17:07 | #184 |
ваша любимая собака
Репутация: 850
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
wonderawful, убрал-убрал))
Добавлено в 17:07 / Предыдущее сообщение было написано в 17:03 + Morgan Delt - Phase Zero (psychedelic rock, USA, Sub Pop) + Beyonce - Lemonade (pop, USA, Parkwood, Columbia) Последний раз редактировалось Юрец; 02.01.2017 в 22:21. |
02.01.2017, 18:15 | #185 |
vinyl 7"
Репутация: 507
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
Суперечливий рік видався. З точки зору музичного наповнення, напевно, найкращий в цій декаді. Хоча починався він в’яло, однак поступово набрав оберти, але скільки ж життів видатних композиторів та виконавців популярної музики він забрав…
З легкістю виділив п’ятдесят позицій. Спочатку тридцятка альбомів з кінця списку. Черговість досить умовна, хоча намагався витримати її від альбомів, які сподобалися більше, до тих, що сподобалися менше. Щодо вражень по першій двадцятці вирішив коротко розписати. 20. In the Mouth of the Wolf – In the Mouth of the Wolf (industrial techno) Проект у складі Michael Wollenhaupt (більш відомий по роботі в Ancient Methods) та Gordon Sharp. В обоймі три треки зразкового таранного індустріального техно в дусі British Murder Boys. 19. Puce Mary – The Spiral (death industrial / power electronics) Із молодих перспективних виконавців на ниві індустріальної музики відмітив для себе в цьому році проект датчанки Frederikke Hoffmeier. Композиційне наповнення на альбомі досить різностороннє: від масивного холодного дес-індастріалу через хмурий дарк-ембієнт із накладеними поверх споукен-вордами до буйного павер-електронного місива. Особливо вдаються Фредерік агресивні моменти, як-от у композиції «Night Is a Trap II». Такий собі оновлений BDN на жіночий манер. І загалом досить цікава тенденція в PE спостерігається останнім часом: початково маскулінний до краю жанр поступово розбавляють жінки, які добре розуміються на тому, що роблять. І нехай Puce Mary не має такої популярності, як приміром Pharmakon (що і на краще, як на мене), музично вона виглядає куди більш пристойно. 18. Solange – A Seat at the Table (rnb / neo soul) В цьому році у обох сестер Ноулз вийшли пластинки, які були вкрай тепло прийняті критиками. Мені набагато більше сподобався саме альбом від Соланж. Хочу відмітити неабияку позитивну динаміку виконавиці, яка стає з кожним записом тільки кращою. Шикарно визвучений сучасний неосоул, який немов спокійна річка із чистою водою перетікає із однієї композиції в іншу. Нехай якихось особливих хітів, окрім «Cranes in the Sky», вам виділити і не вдасться, але головне тут, на мою думку, – загальний інтровертний настрій і флоу альбому. 17. Banks – The Altar (pop) Бенкс вдруге поспіль радує сильним релізом. Із плюсів: більше роботи з формою, пісні досить сильно різняться між собою, Джиліан не соромиться звучати сміливо і періодично демонструвати «зуби». Однак все ж попередній запис мені запав в душу більше, хоча на цьому диску, безсумнівно, теж є своя хімія. 16. Denzel Curry – Imperial (hip-hop / trap) Це, напевно, головний кач року в хіп-хопі, який до того ж в рамках стилю звучить досить оригінально, створюючи атмосферу небезпечних прогулянок і сутичок на вулицях нічного міста. 15. Пика – Alfv (hip-hop) Єдиний виконавець в російському хіп-хопі, який на мій погляд заслуговує на увагу тут і зараз. Попри формальну схожість з іншими модними артистами в контексті рухх, одного прогону альбому достатньо, щоб зрозуміти, хто ліпить низькопробну кальку з Боунса чи Тревіса Скотта, а хто виробив свій оригінальний стиль і має почуття смаку. Відмічу, що медвежу послугу артисту зробив вірусняк «Патимэйкер» – одна з найслабших пісень на альбомі, яка однак досить органічно вплетена в канву диску. Абсолютно безбашений персонаж. В позитивному плані. Пізніше ще окремо напишу про тріп-фільми на музику Піки. 14. Dakh Daughters – IF (cabaret) Доньки Даху нарешті порадували своїх шанувальників повноцінним дебютним альбомом. Якихось особливих сюрпризів від нього чекати не слід, композиції відомі слухачу і неодноразово виконувалися в форматі театралізованого музичного дійства. Дуже стильно і якісно, особливо подобається «Sept Verres», яка мені особисто нагадала про прекрасну стару харківську групу Казма-Казма. 13. Xosar – Show Yourself (industrial techno) Нарешті реліз від Xosar, який влаштував мене від і до. Шила перепробувала себе ледь не у всіх можливих жанрових різновидах техно. «Show Yourself» – чотири міцні індустріальні техно-бойовики. Дуже сподіваюся, що в подальшому вона розвиватиметься саме в такому руслі. 12. Ninos du Brasil – Para araras (techno / batucada) Дуже полюбився мені цей унікальний в своєму роді італійський техно-дует. Група грає мікс із техно і батукади – поліритмічної самби із акцентом на перкусію. Схоже це на пляски диких племен в джунглях Амазонки, під танці яких у якості фону підкладені техно-біти. Хай на релізі всього два треки (перший витриманий в дусі більш класичного ейсід-спрямування, другий якраз по батукаді), але не вписати його в топ все рівно було б неправильно. Вживу спостерігати за проектом теж дуже цікаво, барабани і перкусія у них справжні. 11. Surgeon – From Farthest Known Objects (techno) Ентоні Чайлд нагадав про себе альбомом після п’ятирічної повноформатної мовчанки в рамках свого основого дітища. Монолітний матеріал, кращий, як на мене, з часів «Force + Form» і кращий техно-реліз, який слухав в 2016-му. 10. Con-Dom – How Welcome Is Death to I Who Have Nothing More to Do But Die (power electronics / death industrial) Протягом року досить значну частину музичного раціону складала індустріальна музика, але в основному брався за перевірену класику. Із свіжих альбомів, що виходили у ветеранів, пальму першості віддаю Майку Дандо, який тріумфально повернувся після по суті 15-річної паузи. Здавалося б, що оригінального може нам запропонувати силова електроніка в 2016 році, а тим більше проект з таким гучним ім’ям? Зізнаюся, Дандо зумів мене здивувати. Концепт альбому присвячений жаху людського старіння, передсмертним мукам хворого на лікарняному ліжку і евтаназії. Болюче і водночас притуплене очікування останньої миті. 09. Fanaticism – Holy Holy Holy (death industrial / power electronics / religious) Насправді Fanaticism – це назва австралійського лейблу, який протягом останніх двох років видав серію касетних релізів індустріального спрямування. В графі виконавець на всіх альбомах значиться «Unknown Artist», що додає свого певного шарму. Релізи, як не складно здогадатися з назви лейблу, об’єднує релігійна тематика. Для себе в першу чергу виділив «Holy Holy Holy» – найбільш агресивно-несамовитий запис із відслуханих позицій каталогу (тим, хто цікавиться шумовою музикою, раджу копнути в список релізів глибше). Атмосфера на «Holy Holy Holy» геть гнітюча і страшна: тут чи то ритуали сатанинських жертвоприношень, чи то спалювання єретиків середньовічною інквізицією. Найближча асоціація виникає з Aderlating. 08. All Saints – Red Flag (pop) Кращий камбек року від групи, на яку мало хто покладав які-небудь сподівання. В дев’яностих All Saints справедливо перебували в тіні їх заслужено більш іменитих колег із Spice Girls. «Red Flag» саме як альбом, на мій погляд, з легкістю перевершує ті записи дівчачих бендів із дев’яностих. Дуже доросла і при цьому стильна поп-музика із сучасним звуком. 07. Ariana Grande – Dangerous Woman (pop) Аріана в цьому році відстрілялася за всіх крупних мейнстримових зірок. П'ятнадцять влучань із п’ятнадцяти. 06. Shura – Nothing’s Real (pop) Альбом від британки Шури зробив для мене літо. Хороші, добрі і стильні пісні про любов. В комплекті також оновлені версії перевірених хітів «Indecision», «2Shy» та «White Light». 05. Aurora – All My Demons Greeting Me as a Friend (pop) Аврора Акснес сповна виправдала покладені на неї сподівання, випустивши кращий поп-реліз року. Оригінальна холодна скандинавська вишуканість та високий рівень хітовості дозволяє наразі вважати Аврору одним з флагманів актуального норвезького попу (інший флагман – Emilie Nicolas, у випадку чого). 04. Young Thug – Jeffery (hip-hop / trap) Найбільший цьогорічний grower і найсильніший мікстейп Тага. Запис, який мене буквально поневолив під кінець 2016-го. Так треп не робить ніхто інший, типова брутальна для стилю тематика, подана в своєрідному напівліричному ключі, натурально зносить голову. Також відмічу кращу цьогорічну обкладинку (Рейден в платті, хах) та кращу пісню року – «Guwop», присвячену дружку Тага Гуччі Мейну. 03. Run the Jewels – Run the Jewels 3 (hip-hop) Попри всі намагання дуету пролетіти повз топи року завжди знайдеться той, хто не поспішає підбивати підсумки. Не знаю, чи можна говорити про те, що RtJ переплюнули себе зразка дворічної давності, занадто високо була встановлена планка. В будь-якому разі атракціон задоволення від Джеймі і Майка знову спрацював на повну потужність. Солідарний з дитячим голосом в «Hey Kids (Bumaye)»: «This is so crazy!» 02. ДахаБраха – Шлях (ukrainian folk music) ДахаБраха стверджується в статусі головної української групи прекрасним альбомом, в якому кожна пісня представляє певний куточок України з його специфічними традиційними моментами. Мене особисто дивує, як колектив зумів поєднати в собі багатовічну глибину української історії із максимально актуальним звучанням. Так, ДахаБраха водночас і дуже сучасна група, з прекрасним композиційним мисленням артистів. Окремо виділю грандіозну «Чорну хмару». 01. Danny Brown – Atrocity Exhibition (hip-hop) З виходом «Демонстрації жорстокості» лідер топу 2016-го став для мене одразу зрозумілим. Слідкую за Денні відтоді, як він випустив «XXX» і можу тільки подивуватися прогресу виконавця, який і так привчив нас до сильних робіт, але цей альбом – це щось із чимось. Не можна обійти увагою також шалений продакшн від Пола Вайта – одного з кращих бітмейкерів за всю історію хіп-хопу. Неймовірний симбіоз бітів Пола (хоча є тут також біти Алчеміста та Блек Мілка) із унікальним голосом Денні. Більш ніж впевнений, що про цей альбом ще дуже не скоро забудуть, якщо забудуть коли-небудь взагалі. Найбільші розчарування: Neurosis – Fires within Fires (rock / neofolk) Tinashe – Nightride (pop / rnb) За межею добра і зла: Corey Feldman – Angelic 2 the Core: Angelic Funkadelic / Angelic Rockadelic (accidentally experimental) Краще відео: Відеороботи юзера Vids Invader з ютубу на музику Піки. Дивився з відкритим ротом. Наостанок компактний варіант топу для зручності місцевої бухгалтерії.
|
17 пользователя(ей) сказали спасибо: | Blaise Finnegan (03.01.2017), Cynic Shinigami (11.01.2017), dada_engine (03.01.2017), domestos (03.01.2017), El Hefe (03.01.2017), FunnyTable (04.01.2017), Ghoul (03.01.2017), Lanz (02.01.2017), Life in may (03.01.2017), merzbird (04.01.2017), Nextdoorscream (02.01.2017), punkbooster (04.01.2017), Sun of a Beach (02.01.2017), Van der Crimso (03.01.2017), walk (05.01.2017), псово лаяние (03.01.2017), Юрец (02.01.2017) |
04.01.2017, 21:16 | #188 |
переdoused
Репутация: 27
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
Последний раз редактировалось zheneque; 12.01.2017 в 14:01. |
6 пользователя(ей) сказали спасибо: | Blaise Finnegan (05.01.2017), El Hefe (05.01.2017), fidlar (06.01.2017), Ghoul (05.01.2017), punknotyet (05.01.2017), real eyes realize real lies (05.01.2017) |
05.01.2017, 14:50 | #189 |
mr. november
Репутация: 637
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
+ a tribe called quest - we got it from here... thank you 4 your service
все-таки добавлю, так как это лучший хип-хоп альбом года. с каждым разом нравится всё больше и всё больше фишечек всяких нахожу в этом длинном (но никак не скучном) релизе |
05.01.2017, 17:51 | #190 |
mp3 56 kbps
Репутация: 6
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
вот сижу весь год (да и который год) тупо молча за всем наблюдая , но вот как приходит пора массового подведения индивидуальных итогов, начинаю ёрзать в нетерпении и, в конце концов, поддаюсь всеобщей вакханалии и не могу не вывалить свой (нахникомуненужный; кому-то, наверное, портящий масть; но отчасти, да-да, формировавшийся и под неформатовским воздействием ) топ-2016:
1. Ahkmed "The Inland Sea (psychedelic/space/post rock) 2. Aluk Todolo "Voix" (krautrock/noise rock/black) 3. American Football "American Football" (midwest emo/math rock) 4. Bölzer "Hero" (black death metal/ya_u_mamki_mitalist) 5. Cambrian Explosion "The Moon" (psychedelic rock) 6. Conan "Revengeance" (dooom) 7. Convulsing "Errata" (blackened death metal/oceania metal) 8. Dälek "Asphalt for Eden" (abstract hip-hop/industrial) 9. Defeated Sanity "Disposal of the Dead + Dharmata" (technical brutal death/prog death) 10. Demonauta "Tierra del Fuego " (chile psychedelic /stoner rock) 11. Départe "Failure, Subside" (atmospheric post death/oceania metal) 12. Ed Scissor & Lamplighter "Tell Them It's Winter" (psychedelic/melancholic hip-hop) 13. Free Salamander Exhibit "Undestroyed" (RIO/avant rock/gorilla-moorzilla) 14. Gojira "Magma" (progressive groove/death metal) 15. Gonjasufi "Callus" (psychedelic/abstract hip-hop) 16. Hail Spirit Noir "Mayhem in Blue" (progressive/psychedelic black) 17. Hebosagil "Lohtu" (psychedelic doom) 18. Hexvessel "When We are Death" (psychedelic rock) 19. Horseback "Dead Ringers" (drone/krautrock) 20. Huerco S. "For Those of You Who Have Never (and Also Those Who Have)" (drone/ambient) 21. Ihsahn "Arktis" (progressive metal) 22. Inter Arma "Paradise Gallows" (post metal/doom death metal) 23. Katatonia "The Fall of Hearts" (melancholic doom metal/progressive rock) 24. King Gizzard & The Lizard Wizard "Nonagon Infinity" (psychedelic rock/garage rock) 25. Loscil "Monument Builders" (ambient) 26. Mark Ernestus' Ndagga Rhythm Force "Yermande" (german dub-techno+senegalese drumming) 27. Meshuggah "The Violent Sleep of Reason" (technical thrash metal/groove metal/bogi) 28. Messenger "Threnodies" (progressive rock) 29. Monomyth "Exo" (psychedelic rock/space rock) 30. Neurosis "Fires within Fires" (post metal/post doom rock/shamany) 31. New Keepers of the Water Towers "Infernal Machine" (stoner/doom metal) 32. Opeth "Sorceress" (progressive rock/psychedelic) 33. Oranssi Pazuzu " Värähtelijä " (psychedelic black metal) 34. Palehorse "Looking Wet in Public" (sludge metal/doom noise) 35. Petrels " Jörð " (drone/ambient/experimental) 36. Public Memory " Wuthering Drum " (darkwave/trip hop) 37. Radiohead "A Moon Shaped Pool" (britrock/electronic/experimental/bati) 38. Rival Consoles "Night Melody" (electronic) 39. Russian Circles "Guidance" (post rock) 40. Shores "Shores" (slowcore/indie rock) 41. Sink "Ark of Contempt and Anger" (experimental/darkwave/post industrial/h.z.chyo_vasche) 42. Solar Bears "Advancement" (electronic/IDM/kanadskie_doski) 43. SubRosa "For This We Fought the Battle of Ages" (stoner doom with strashnye_baby) 44. Sula Bassana "Shipwrecked" (krautrock/space rock/electronic) 45. Swans "The Glowing Man" (experimental rock/ahuy) 46. Tales Of Murder And Dust "The Flow in Between" (psychedelic rock/shoegazing) 47. Thought Forms "Songs about Drowning" (psychedelic rock/shoegazing) 48. Ulcerate "Shrines of Paralysis" (atmospheric technical death metal/oceania metal) 49. Virus "Memento Collider" (avantgarde metal/progressive rock) 50. Wreck and Reference "Indifferent Rivers Romance End" (experimental post metal/noise/rap'chik/emo_boi_kleyut_oboi) Последний раз редактировалось Dextronaut; 11.01.2017 в 16:58. |
12 пользователя(ей) сказали спасибо: | Blaise Finnegan (05.01.2017), dada_engine (08.01.2017), El Hefe (05.01.2017), Ghoul (06.01.2017), Humus rebellis (05.01.2017), Lanz (05.01.2017), Life in may (05.01.2017), merzbird (06.01.2017), punknotyet (05.01.2017), Sun of a Beach (06.01.2017), псово лаяние (05.01.2017), Юрец (07.01.2017) |
05.01.2017, 19:51 | #193 |
vinyl 12"
Репутация: 1327
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
Добавлено в 18:51 / Предыдущее сообщение было написано в 18:50 ого, не ожидал что так много выйдет. Нормальный еще год был, значит Последний раз редактировалось Blaise Finnegan; 18.01.2017 в 23:30. |
11 пользователя(ей) сказали спасибо: | El Hefe (05.01.2017), Ghoul (06.01.2017), Life in may (05.01.2017), merzbird (06.01.2017), Nextdoorscream (28.01.2017), punknotyet (05.01.2017), real eyes realize real lies (05.01.2017), sprone (06.01.2017), Sun of a Beach (06.01.2017), tenebræferis (06.01.2017), walk (05.01.2017) |
05.01.2017, 22:33 | #194 | |
double CD
Репутация: 330
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
Dextronaut, не может быть ненужного топа, в котором есть Huerco S. Мечтаю просто увидеть этот альбом в общем топе.
Цитата:
Я тоже, к слову, иногда отчаиваюсь из-за непопулярности "своей" музыке на форуме, зато в этой теме мне пара человек отписали пару одобрительных слов и я даже воспрял духом немного. |
|
06.01.2017, 13:22 | #196 |
сдохни или умри
Репутация: 2583
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
+ atlantida project - BEZDNA
Еще один альбом от умершего музыканта в ушедшем году (да сколько можно?), однако сама музыкант умерла еще в 2015. Музыка с совершенно уникальной формой скрещения электроники с этникой (навскидку просится разве что ранняя Линда, но там все было куда готичнее и наивнее) и настолько не в формате Неформата, что даже не знаю, зачем я пишу этот комментарий. Добавлено в 12:20 / Предыдущее сообщение было написано в 12:19 Удивительно, кстати, что только первый раз вижу его в топах. Может тоже добавлю потом. Добавлено в 12:22 / Предыдущее сообщение было написано в 12:20 + ДахаБраха - Шлях Послушал один трэк, но добавлю сразу авансом, ибо не знаю, успею ли полностью послушать. |
Пользователь сказал спасибо: | Life in may (06.01.2017) |
06.01.2017, 20:41 | #197 |
Банка Санникова
Репутация: 599
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
+ The Gee Strings - I Am So Gee !!
Добавлено в 19:41 / Предыдущее сообщение было написано в 13:08 + Heat - Heat |
07.01.2017, 17:15 | #200 |
digipack
Репутация: 252
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
41.Hammers Of Misfortune - Dead Revolution
42.Sourvein - Aquatic Occult 43.Spiritus Mortis - The Year Is One 44.Herem - III 45.Nick Cave & The Bad Seeds - Skeleton Tree 46.Dosmales - Dosmales 47.The Fog - Perpetual Blackness 48.Cerebral Fix - Disaster Of Reality 49.Richard Pinhas, Tatsuya Yoshida & Merzbow - Process and Reality 50.PJ Harvey - The Hope Six Demolition Project ------------------------------------------------------------- Еще десять позиций добавил - полтинник свой закрыл, всем, у кого подсмотрел в топах ( бо некоторые релизы тупо провтычил ) спасибо за рекомендации и классные подгоны !! Всех зі святами !!! Forever Underground !!)) |
3 пользователя(ей) сказали спасибо: |
08.01.2017, 23:30 | #201 |
mp3 128 kbps
Репутация: 18
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
Не так давно открыл для себя этот шикарный форум и до сих пор просматривал в режиме read only, но от составления рейтинга трудно удержаться. Ну и раз уж все равно пишу, то хочу поблагодарить всех постящих и комментирующих завсегдатаев Неформата - это действительно отличный источник музыкальных открытий. Немного освоюсь тут и тоже начну постить годноту.
Ладно, к делу. Свой топ составлял максимально придирчиво, включая только то, что надолго прописалось в плеере, сильно запало в память и попало в число любимых пластинок ever - вышло 18 позиций самых-самых. Итак, мой сраный топ-2016 в порядке крутизны c краткими характеристиками и любимыми песнями: 1. Plague Vendor (garage punk) - Bloodsweat Однозначный лидер по числу прослушиваний, без вариантов. Отвязный гаражный панк, поведение вокалиста на концертах напоминает старину Игги. Любимый трек с альбома - Saturday Night Shakes. 2. Witch Hats (post-punk) - Deliverance Шикарный австралийский пост-панк, мрачный и мелодичный. Любимый трек - Weekend Holocauster. 3. Horseback (psychedelic metal /drone/sludge) - Dead Ringers Довольно необычный по меркам группы альбом, изобилующий чем-то эмбиентным. Старым фанатам, возможно, не понравилось, но мое знакомство с группой с этой пластинки и началось, так что зашло только в путь. Любимый трек - Descended from the Crown. 4. Dumb Numbers (psychedelic rock) - Dumb Numbers II Супергруппа, состоящая из Лу Барлоу (Sebadoh, Dinosaur Jr., Folk Implosion), Дэйла Кровера (Melvins), Мерфа (Dinosaur Jr.), Бобба Бруно (Best Coast) и других. Любимый трек - Will You Earn a ★? 5. Red Vox (alternative/indie/grunge) - What Could Go Wrong Ранее группа была известна как Vine, в 2016 переименовалась и выпустила первый полноформатный альбом - весьма многообещающий, на мой вкус. Любимая песня - Atom Bomb. 6. Psychic Teens (post-punk/shoegaze/noise rock/gothic rock) - NERVE Нервная и тревожная музыка от людей, пишущих названия альбомов и песен не иначе как капсом. Любимый трек - EVERYTHING. 7. Wire (post-punk) - Nocturnal Koreans EP Группа в представлении не нуждается, а этот релиз стал одним из моих любимых в дискографии этих заслуженных парней. Любимый трек - 8. Pixies (alternative/indie) - Head Carrier По меркам группы, конечно, релиз не фонтан, но для большинства других коллективов это был бы суперуспех. Если забыть классические их альбомов, то шикарно. Любимый трек - 9. White Lung (punk rock) - Paradise Эх, слушал их, когда это еще не было мейнстримом, и последним альбомом был слегка удивлен - слабовато/сладковато по сравнению с прошлыми релизами. Но все еще круто. Любимый трек - 10. The Wytches (grunge/psychedelic rock/garage rock) - All Your Happy Life Еще один коллектив, сдавший позиции по сравнению с прошлыми релизами, но оставшийся крутым благодаря огромному запасу прочности. Любимый трек - 11. Vomitface (grunge) - Horray For Me Тот саунд, который я представляю себе, слыша слово "гранж". Имхо, именно это и есть гранж, а не всякие Pearl Jam, Soudgarden и другие примазавшиеся. Любимый трек - Senior Pictures. 12. The Bellicose Minds (deathrock/dark punk/post-punk) - The Creature Кажется, первая группа, открытая мной для себя именно на здешнем форуме. Годный дезрок, напомнивший Horror Vacui. Любимая песня - The Hordes. 13. 13th Chime (deathrock) - Noir Сперва невнимательно прочитал название группы и долго искал ее как 13th Crime, причем даже что-то находил - видно, не один я такой. Любимая песня - Witchtree Lane. 14. Tracy Bryant (psychedelic rock) - Subterranean Сольный альбом бывшего лидера пост-панк группы Corners. Мягкая, гипнотизирующая поп-психоделия. Любимый трек - 17.000 Miles. 15. September Girls (shoegaze/indie/noise pop) - Age Of Indignation Второй альбом пятерых ирландских барышень. Любимая песня - Age Of Indignation. 16. The Drones (garage rock/punk blues) - Feeling Kinda Free Классный, размеренный, раскачивающийся музон. Местами присутствует характерное нытье, но это тот случай, когда нытье не напрягает. Любимый трек - 17. Screaming Dead (deathrock) - The Resurrection EP Древние британские дезрокеры собрались в третий раз в 2014 и выпустили ипишку с новыми версиями старых хитов. Любимый трек - 18. The Caretaker (ambient/dark ambient) - Everywhere at the end of time Жутковатые вариации на тему танцевальной музыки 20-30-х. Этот альбом не самый мрачный в череде себе подобных, но все равно нагнетает. Любимый трек - It's Just A Burning Memory. |
16 пользователя(ей) сказали спасибо: | Art Hound (12.01.2017), El Hefe (09.01.2017), Ghoul (10.01.2017), Kremenchu (09.01.2017), Lanz (09.01.2017), Life in may (09.01.2017), merzbird (09.01.2017), punknotyet (09.01.2017), real eyes realize real lies (09.01.2017), sprone (09.01.2017), Sun of a Beach (09.01.2017), Van der Crimso (10.01.2017), VictimDark (18.01.2017), Лунный самогон (09.01.2017), псово лаяние (09.01.2017), ычич (09.01.2017) |
09.01.2017, 05:39 | #202 |
vinyl 12"
Репутация: 1327
|
Re: Топ-50 альбомов 2016 года
Таки заслушал Кробака и отправляю в топ. Отличный альбом. Странно, что в теме всего несколько отзывов (хоть и восторженных)
|
2 пользователя(ей) сказали спасибо: | Sun of a Beach (09.01.2017), Прожектор (09.01.2017) |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Одесский международный кинофестиваль 2016 / Одеський міжнародний кінофестиваль 2016 / Odessa International Film Festival 2016 | Doerty | Video-Art | 6 | 01.08.2016 15:02 |
Топ! Топ! Топ! 2011 | Atompunk | In General | 2 | 31.03.2012 00:58 |
Топ-50 альбомов за 2008-й год | wanchope | In General | 203 | 11.12.2009 16:38 |
Топ-50 альбомов 2007-го года | Nook | In General | 162 | 08.02.2008 13:47 |
Топ 25 альбомов 2006 | Nook | In General | 22 | 18.04.2007 19:05 |
|
|
Текущее время: 20:16. Часовой пояс GMT +3.
|
|||