![]() |
|
![]() |
Новости Статьи Рецензии Ивенты Форум |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Регистрация | Правила форума | Пользователи | Календарь | Новые релизы (RSS) | Новые темы | Поиск | Сообщения за день | Отметить все разделы прочитанными |
Jazz/Blues Список групп раздела | ragtime, dixieland, swing, neo-swing, bebop, avant-jazz, blues, rhythm'n'blues, soul, etc. |
Метки: cool jazz, jazz |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
![]() |
#1 |
naiv.super
Репутация: 476
|
![]() Біографія: Ріс в заможній сім'ї, в музичному оточенні (мати — піаністка, два брати — музиканти, викладачі музики). З чотирьох років навчався грі на фортепіано (перші уроки отримав від матері), з дев'яти — на віолончелі. У 13 років почав виступати в публічних концертах. До початку 40-х років епізодично грав в різних естрадних ансамблях (зокрема, як виконавець гиллбіллі), діксилендових і свінгових оркестрах. У 1938—42 вчився в Пасифик-коледжі в Стоктоні (керував студентським ансамблем з 12 чоловік), одночасно виступав в клубах, зокрема із співачкою і піаністкою Клео Браун. Потім поступив в оклендський Міллс-коледж, де займався композицією у Даріуса Мійо, відвідував лекції Арнольда Шенберга в Каліфорнійському університеті. У зв'язку з мобілізацією в армію був вимушений перервати навчання. У 1944 керував військовим оркестром в Європі, крім того працював як аранжувальник і піаніст. Отримавши санкцію влади, достроково повернувся в США для продовження освіти, в 1946 відновив заняття — у Д. Мийо (композиція) і Фреда Саатмена (фортепіано). У цей період вперше виявив серйозну цікавість до джазу. За ініціативою Мійо і при його сприянні організував експериментальний октет Jazz Workshop Ensemble (1948), членами якого були Дік Коллінз (тромбон), Біл Сміт (кларнет, баритон-саксофон), [URL="http://www.neformat.com.ua/forum/jazz-blues/37004-paul-desmond.html"]]Пол Десмонд[/URL (альт-саксофон, кларнет, фортепіано), Девід Ван-Крідт (тенор-саксофон), Рон Кротті (контрабас) і Кол Чейдер (ударні, вібрафон, бонги). З ним записав перші платівки. Протягом короткого часу співробітничав з http://www.neformat.com.ua/forum/jaz...les-davis.html. У 1949—50 грав у складі тріо, що утворилося з рітм-групи октету (з Рон Кротті и К. Чейдером — Гербом Барменом). У 1961 створив свій квартет (з П. Десмондом) і незабаром завоював з ним світову славу. В період існування цього ансамблю (до 1967) в нім брали участь також: басистий Рон Кротті, Фред Даттон (контрабас, фагот), Вайт «Булл» Рутер, Боб Бейтс і Джин Райт, на ударних — Г. Бармен, Ллойд Девіс, Джо Додж і Джо Морелло. Квартет виступав в Чикаго, з 1962 — в Нью-Йорку (спочатку переважно в коледжах і університетах, пізніше — в найпрестижніших джаз-клубах і концертних залах, неодноразово — в Карнеги-холі), з 1953 займав провідні місця в анкетах журналу Down Beat (у 1958—60 — 2-е місце після Modern Jazz Quartet). Багато гастролював в США і різних країнах світу (з 1958) — в Європі, на Ближньому Сході, в Австралії (1960), Японії і інших. На рахунку ансамблю — численні виступи на фестивалях джазу в Ньюпорті, Варшаві, Берліні тощо. Після відходу Пола Десмонда, що вирішив працювати самостійно, його змінив Ґеррі Малліґан (баритон-саксофон); Алан Доусон (ударні) зайняв місце Дж. Морелло. У новому складі квартет дебютував в Лондоні в 1968. У 70-і роки Брубек продовжував різнобічну діяльність як виконавець і особливо як композитор (створив цілий ряд новаторських творів, зокрема кантати, ораторію, симфонічну поему), викладав в Каліфорнійському університеті. Особлива віха в кар'єрі квартета Брубека - новаторський альбом "Time Out" 1959 року. Один з рідкісних на ті часи записів, заснованих на експериментах з ритмом і розміром, "Time Out" став першим диском в історії джазу, тираж якого перевищив мільйон копій. Його вище досягнення на музичному ринку - і особистий рекорд Брубека - друге місце в поп-рейтінгу. Найсильніше враження на слухачів справляли ефектні композиції "Blue Rondo а la Turk" і "Take Five", що відкрили недосліджені джазові горизонти мільйонам молодих ентузіастів. Трек "Blue Rondo а la Turk" був нетривіальною спробою перекласти "Турецьке рондо" Моцарта на розмір 9/8. Ця ідея прийшла Брубеку під час гастролей по Туреччині. Річ у тому, що 9/8 - традиційний турецький пісенний розмір. У 1972 організував «сімейне» комбо New Brubeck Quartet — з синами Крісом (тромбон, электро-бас-гітара), Даріусом (кларнет, електро-клавішні) і Денні (ударні). У 1987 відвідав СРСР з ансамблем, до складу якого увійшли окрім нього самого Біл Сміт (кларнет), К. Брубек (бас-гитара, тромбон) і Ренді Джонс (ударні). Неповторна індивідуальність його музики, неможливість її копіювання дозволяють говорити про «стиль Брубека» як про явище, єдине у своєму роді. Брубек один з провідних представників мейнстриму (з діапазоном інтересів від вест-коуст-стилю до кул-джазу, необопа і «третьої течії»), що займає положення між двома крайніми стильовими полюсами — традиціоналізмом і авангардизмом, прагнучий до органічної єдності старого і нового, до прогресу як послідовного оновлення традицій, вдосконалення і універсалізації музичної мови джазу — по аналогії з академічною музичною класикою. Для Брубека характерна і природна тенденція до зближення з європейським музичним мисленням, до відмови від пріоритету негритянської ідіоматики, від обов'язковості утвердівшихся в практиці форм свінгування. Стильовий спектр музики Брубека широкий. Він належить до лідерів вест-коуст-джазу (разом з Дж. Малліганом). Є творцем і керівником перших ансамблів кул-стилю в 1948-51 (одночасно с М. Лейвісом, Дж. Ширінгом, Л. Трістано), дещо випередив MJG в дослідах з саундом фортепіано + вібрафон. Заклав основи (разом с Л. Трістано) камерного джазового стилю (синтез елементів кол-джаза, хард-бопа і академічної камерної музики). Сприяв виникненню самостійного напряму в джазі, пов'язаного з розробкою барочної стилістики і необахіанством (барок-джаз, play Bach jazz), продовживши експерименти, початі в 30-і роки (Еді Саут, Стефан Граппелли, Джанго Рейнхард, Бенни Гудмен). Вніс важливий внесок до становлення сучасного симфоджаза і музики «третьої течії»; ще до Гюнтера Шуллера — в 1950 — призвав музикантів до активної роботи в руслі інтеграції джазу і сучасного академічного музичного мистецтва, до оволодіння професійної композиторською техникою. Особлива область в творчості Брубека — його «жанрові» експерименти, спроби введення в модерн-джаз (як би «перекладу» джазовою мовою) нетипових для нього раніше жанрів (рондо, чекони, фуги, інвенциі, хоралу, маршу, вальсу, мазурки, регтайму, буги-вуги, самбо і інших). Дискография Скачать 1959 - Time Out ![]() info 1961 - Time Further Out ![]() info Великолепный джазовый пианист и, прежде всего, композитор. Начинал он играть в классической манере, но позже познакомился с джазом. Дэйв много разъезжал по свету и однажды, находясь в Стамбуле, он встретил местных уличных музыкантов, которые импровизировали на своих народных дудках не хуже лучших гарлемских саксофонистов, при чем делали это в размере 5/4. Вернувшись в США Брубэк написал знаминитое "Рондо а-ля Тёрк" именно в размере 5/4 и позднее его квартет продолжал эксперементировать с размерами. Музыка Брубэка весьма проста для восприятия и вместе с тем весьма необычна и представляет собой своеобразный сплав из кул-джаза, классической музыки и фольклёрных мотивов разных стран. ©wanchope ======================================================================== Последний раз редактировалось Эрис; 17.01.2012 в 18:51. |
![]() |
![]() |
55 пользователя(ей) сказали спасибо: |
![]() |
#5 |
Nvllivs in verba
Репутация: 2445
|
Dave Brubeck
Dave Brubeck
cool jazz/West Coast jazz/third stream ![]() Биография: Дэйв Брубек – пианист, композитор, руководитель одного из самых популярных джазовых квартетов второй половины XX века. В 1949 году организовал первое трио, а в 1951 – квартет (с саксофонистом Полом Дезмондом, контрабасистом Бобом Бэйтсом и барабанщиком Джо Доджем). Знаменитый впоследствии квартет сложился к 1958 году (Пол Дезмонд, Джин Райт, Джо Морелло). Получив сначала признание в студенческой среде (серия пластинок Jazz Goes To College), квартет в течение десяти лет объездил весь мир и привлек всеобщее внимание своими ритмическими экспериментами. В знаменитых альбомах Time Out (1960) и Time Further Out (1961) впервые в джазе прозвучали композиции на 5/4, 7/4, 9/8 с использованием полиритмии и переменных метров. Хиты квартета – тема Дезмонда Take Five, темы Брубека The Duke, Blue Rondo A La Turk, It’s A Raggy Waltz, Bossa Nova USA, Waltz Limb, In Your Own Sweet Way. Во время гастролей по странам Европы и Азии возникли композиции Брубека, связанные с музыкальной культурой других народов - Dzenkuje, Calcutta Blues, Branderburg Gate, Koto Song. Склонный к композиционному джазу, Брубек немало сделал для развития так называемого третьего течения. В 1959 году квартет выступил с Нью-Йорским симфоническим оркестром под руководством Леонарда Бернстайна, исполнив четырехчастную композицию Хауарда Брубека (брата Дэйва) Dialogue For Jazz Combo And Symphony. В 1961 году представил мюзикл The Real Ambassador (текст жены композитора Айолы Брубек, исполнители – квартет Брубека, Луи Армстронг, Кармен МакРэй, трио Лэмберт-Хендрикс-Бэвен). В 1962 году состоялась премьера композиции Elementals для квартета и симфонического оркестра. В 1967 году квартет был распущен. В 1968 – 1972 года Брубек организовал новый квартет (с баритон-саксофонистом Джерри Маллигеном, контрабасистом Джеком Сиксом и барабанщиком Аланом Даусоном). В 1972 году представил программу Two Generation Of Brubeck (одноименный альбом в 1974 году), в которой участвовали его сыновья Крис (бас-гитара), Дарьюс (фортепиано, клавишные) и Дэнни (ударные). В 1977 – 1979 годах возобновил сотрудничество с Полом Дезмондом, а после смерти последнего пригласил саксофониста Ежи Бергонци, поручив ритмическое сопровождение Крису Брубеку и английскому барабанщику Рэнди Джонсу (альбомы Back Home, Tritonus). С 1982 года вместо Бергонци играет кларнетист Билл Смит (альбомы For Iola, Reflections). Именно в таком составе квартет выступал в 1987 году в СССР – в Москве, Таллинне и Ленинграде. В мае 1997 года квартет (с контрабасистом Джеком Сиксом) дал единственный концерт в Санкт-Петербурге, а в декабре того же года в Москве совместно с Российским симфоническим оркестром и хором исполнил ораторию Брубека To Hope. Соединяя джазовые идиомы с элементами европейской академической музыки или с фольклором разных континентов, Брубек активно развивал идею всемирного культурного обмена. Ему удалось добиться естественной интеграции импровизационной стихии и композиторского плана. Как-то он сказал: «По сути дела, я – композитор, играющий на фортепиано». © Альбомы: 1959 - Time Out 1961 - Time Further Out Ссылки:: Myspace Last.fm Wikipedia ======================================================================== Великолепный джазовый пианист и, прежде всего, композитор. Начинал он играть в классической манере, но позже познакомился с джазом. Дэйв много разъезжал по свету и однажды, находясь в Стамбуле, он встретил местных уличных музыкантов, которые импровизировали на своих народных дудках не хуже лучших гарлемских саксофонистов, при чем делали это в размере 5/4. Вернувшись в США Брубэк написал знаминитое "Рондо а-ля Тёрк" именно в размере 5/4 и позднее его квартет продолжал эксперементировать с размерами. Музыка Брубэка весьма проста для восприятия и вместе с тем весьма необычна и представляет собой своеобразный сплав из кул-джаза, классической музыки и фольклёрных мотивов разных стран. Последний раз редактировалось wanchope; 12.09.2008 в 19:40. |
![]() |
![]() |
9 пользователя(ей) сказали спасибо: | Acdrums (19.11.2009), dIzest (05.09.2008), Iomhar Baran (06.09.2008), lynch law (26.05.2016), pedda (03.02.2024), Urmass (11.09.2008), vosxod-galy (23.10.2009), олег в. (21.09.2009), Эрис (06.09.2008) |
![]() |
#11 |
время прошло, так особо и не наступив
Репутация: 2921
|
Re: Dave Brubeck
ну хотя бы, хм, некий "мейнстрим" что ли
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал спасибо: | Acdrums (19.11.2009) |
![]() |
#13 | |
double CD
Репутация: 532
|
Re: Dave Brubeck
Цитата:
Зато какие они стильные. Даже в шапке в теме ![]() |
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал спасибо: | Acdrums (19.11.2009) |
![]() |
#15 |
Nvllivs in verba
Репутация: 2445
|
Re: Dave Brubeck
Я до сих пор не понимаю, чем он мэйнстримовее какого-нибудь Майлса к примеру. Зато имели место кучи экспериментов с ритмикой и заигрывания с этнической музыкой разных народов. И Пол Дэсмонд
![]() |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал спасибо: | Acdrums (19.11.2009) |
![]() |
#25 |
vinyl 12"
Репутация: 1297
|
Re: Dave Brubeck
wanchope, ну Ken Burns - это же кинодокументалист и известный ценитель джаза. Это он ту известную многосерийку про джаз снял. Так вот выпустил он после этой документалки серию зе бестов. Я где-то видел список всех сборников, сейчас поищу
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал спасибо: | Acdrums (19.11.2009) |
![]() |
#26 | |
Nvllivs in verba
Репутация: 2445
|
Re: Dave Brubeck
Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
vinyl 12"
Репутация: 1297
|
Re: Dave Brubeck
просто залазим на педивикию, и... http://en.wikipedia.org/wiki/Jazz_(d...ompilation_CDs
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал спасибо: | wanchope (04.04.2009) |
![]() |
#30 |
mp3 56 kbps
Репутация: -15
|
Re: Dave Brubeck
5\4=3\4+2\4 он считается как: 1-и 2-и 3-и 1-и 2-и! сложный размеры так мыслят и в них так считают поэтому вальсом здесь считаем первую половину 5\4ного такта, т.е. 3\4, а потом отсчитываем ещё 2, вопросы есть? пыщ-пыщ! ты меня попросил в этот топ написать - я написал! от шо те от меня ещё нада?
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал спасибо: | рабочий (16.05.2015) |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Dave Gahan | PbICbKA | Rock | 5 | 16.11.2021 19:34 |
Dave Matthews Band | сhippunk | Alternative | 7 | 25.02.2013 10:38 |
Brubeck | SpUnK | Punk Rock | 11 | 19.06.2010 06:31 |
Dave Quiggle | Диез | Visual Arts | 3 | 25.11.2009 15:57 |
|
|
![]() |
Текущее время: 14:24. Часовой пояс GMT +3.
|
|||
![]() |
![]() |