Blacksmith
of doom
Pillars of Eternity (укр. Стовпи вічності), (раніше Project Eternity) — комп'ютерна рольова гра, розроблена Obsidian Entertainment[1] під видавництвом Paradox Interactive. Кошти на розробку гри були залучені за допомогою громадського фінансування на сайті Kickstarter. Локалізацією гри на основні мови світу займається німецька компанія S&H Entertainment Localization.
Гра проходить у фентезі-світі Еора, в основному усередині краю Дирвуд. Немовлят у Дирвуды мучить мыстичне явище, через яке вони стають «пустонародженими» при народженні, що означає, що вони народжуються без душі. На початку гри, головний герой відчуває пробудження сили через катастрофічну надприродну подію, стаючи після цього «Наглядачем»: людиною, яка може бачити душі і минулі життя. Мета гри полягає в тому, щоб з'ясувати, що є причиною його пробудження і як вирішити проблему пустонароджених.
Pillars of Eternity отримав визнання критиків після виходу; багато критиків високо оцінили гру. Пакет розширення, Pillars of Eternity: The White March в даний час в процесі розвитку; його історія включає в себе стару фортецю, що отримає кілька нових функцій, у тому числі вищий максимальний рівень і нових членів загону.
Геймплей
Pilars of Eternity рольова гра, яка має партійну основу і тактичний геймплей в «режимі реального часу з паузами», фіксований ізометричний користувальницький інтерфейс для ігрового світу у двовимірних заздалегідь наданих картах, подібним чином до його духовних попередників — Baldur's Gate, серії Icewind Dale і Planescape :. Torment. У грі існує туман війни, вплив на райони де гравець вже побував і покинув. Класи персонажів та ігрова механіка схожі на Dungeons & Dragons, але для гри створена фірмова система. Гра не нагородить очками досвіду за вбивство ворогів, але нагороджує за завершення квестів і відкриття нових районів.
Гра починається зі створення персонажа, де гравець може вибрати параметри для ігрового персонажа, таких як його зовнішності, раса та віросповідання. Гравець може вибрати для гри один з одинадцяти доступних класів :. Боєць, Паладін, рейнджер, чарівник, друїд, монах, священик, Варвар, співець і авантюрист. Ігровий процес за кожного з них відрізняється. Наприклад, авантюрист може використовувати душу ворога, щоб напасти на них, а співці підсиюють характеристики союзників своїми співами. Клас головного героя може також впливати на кількість доступних опцій діалогу. Гравець може подорожувати з п'ятьма іншими персонажами із восьми, що можна зустріти у своїй подорожі подорожі. Вони конкретизовані персонажі з унікальними особливостями і діалогами. Крім того, головний герой може найняти членів партії, створюючи їх у місцевих тавернах і наймаючи за гроші.
Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
про игру много говорили, много кто играл, а темы нету.
лично для меня эта игра стала первым реальным опытом классической компьютерной РПГ, не считая Dragon Age: Origins и Fallout 1.
наиграл уже больше 100 часов и до сих пор это первое прохождение (играю сайфером). Сюжет, музыка, графика, стиль - всё сделано со знанием дела и любовью к деталям.
Ролевая система - продумана и интересна, читаю гайды и
именно задрот-стайл игра, которую давно искал.

- Опис
- cRPG, Obsidian Entertainment